جاباما
۶۰۸۱۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ معرفی شد

هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ (Hyundai Accent) به طور رسمی در آمریکا معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و زمان عرضه نسل جدید این سدان کره‌ای خواهیم پرداخت.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ (Hyundai Accent) به طور رسمی در آمریکا معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و زمان عرضه نسل جدید این سدان کره‌ای خواهیم پرداخت.
هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد

چند ماه پیش شرکت خودروسازی هیوندای برای اولین بار از نسل جدید Accent برای کشورهایی چون کانادا رونمایی کرده بود و حالا این خودرو به طور رسمی برای بازار آمریکا معرفی شده است. نسل پنجم اکسنت در نمایشگاه بین‌المللی اورنج کانتی کالیفرنیا رونمایی شد و مدیر برنامه ریزی تولید هیوندای در آمریکا پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد

هیوندای اکسنت در کنار نیسان ورسا، کیا ریو، شورولت سونیک و تویوتا یاریس ia یکی از محبوب‌ترین سدان‌های سگمنت خود محسوب می‌شود. مدل ۲۰۱۸ این خودرو، یک ساب کامپکت کاملا جدید است که از طراحی به‌روز شده و شاسی طولانی‌تر شده بهره می‌برد.

هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ از موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۳۲ اسب بخار و گشتاور ۱۶۱ نیوتن متر استفاده می‌کند و با این میزان از قدرت، سریع‌تر از قبل شده و شتاب آن به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا کرده است. این پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک هماهنگ می‌شود و رینگ پیستون‌ها با اصطکاک پایین، ECU ارتقا یافته و مدول فشار سوخت متغیر نیز باعث شده‌اند مصرف سوخت خودرو ۷ درصد کاهش پیدا کند.

هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد

هیوندای اکسنت جدید از نظر طراحی نیز دچار تغییراتی شده است. نمای جلوی خودرو متحول شده و زیبایی بیشتری را به نمایش می‌گذارد. جلوپنجره معروف هیوندای با فرم ذوزنقه‌ای شکل و چراغ‌های روشنایی در روز LED در این بخش خودنمایی می‌کنند. در نمای جانبی، خطوط و انحناهای روز درها و سقف باعث ایجاد چهره‌ای عضلانی و تهاجمی شده است.
هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد
در مجموع، این خودرو بزرگ‌تر و ایمن‌تر از قبل شده و به 6 کیسه هوای ارتقا یافته، سامانه پیش‌گیری از تصادف و هشدار موانع جلو، ترمز اضطراری خودکار و دوربین دید عقب مجهز شده است. صفحه نمایش 7 اینچی لمسی با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو، قابلیت جستجو با کنترل صوتی و دو پورت USB از دیگر امکانات تعبیه شده در این سدان جدید هستند.

هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد

تاکنون قیمت هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ به طور دقیق و رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود نسل جدید این خودرو در پاییز امسال وارد نمایندگی‌های فروش هیوندای بشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج