۶۰۸۱۱۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نتیجه تست باتری آیفون ۸ پلاس

به دنبال بررسی عملکرد باتری آیفون ۸، حالا نتایج تست باتری آیفون ۸ پلاس (Apple iPhone ۸ Plus) منتشر شده است که عملکرد بسیار خوب این گوشی را نشان می‌دهد.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: به دنبال بررسی عملکرد باتری آیفون ۸، حالا نتایج تست باتری آیفون ۸ پلاس (Apple iPhone ۸ Plus) منتشر شده است که عملکرد بسیار خوب این گوشی را نشان می‌دهد.
نتیجه تست باتری آیفون 8 پلاس

بنا بر گزارش‌های موجود، توجه خریداران بیش از آیفون ۸، به آیفون ۸ پلاس جلب شده و کاربران بیشتر مایل به خرید این اسمارت فون هستند. علاوه بر صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین دوگانه پشتی، باتری آیفون ۸ پلاس با یک بار شارژ تا ۲۵ درصد بیشتر از آیفون ۸ دوام آورده و حتی در تست‌ها، آیفون ۷ پلاس را نیز مغلوب می‌کند. در حقیقت، آیفون ۸ پلاس در میان تمام گوشی هایی که تا به امروز توسط اپل تولید شده‌اند، بهترین عملکرد را دارد.

بدون شک، چیپست جدید A۱۱ بایونیک نقشی اساسی در این زمینه داشته و به لطف فناوری ساخت ۱۰ نانومتری، علاوه بر قدرت پردازشی بالا، مصرف برق را نیز تا حد ممکن کاهش می‌دهد. این در حالی‌ست که وضوح صفحه، سیستم نرم افزاری و میزان حافظه رم در آیفون ۸ پلاس و آیفون ۷ پلاس یکسان بوده و حتی ظرفیت گوشی جدید اپل کمتر از نسل قبلی است.

اما عملکرد آیفون ۸ پلاس در برابر سایر پرچمداران اندرویدی چگونه خواهد بود؟ در این مورد بهتر است بدانید گوشی هایی با وضوح صفحه ۲K یا بیشتر، در عمل حرفی برای گفتن نداشته و حتی شیائومی می ۶ با صفحه نمایش فول اچ دی نیز مغلوب اپل می‌شود. با توجه به نتایج به دست آمده از تست باتری آیفون ۸ پلاس ، می‌توان گفت با یک شارز کامل، دستگاه یک روز و نیم تا دو روز در خدمت کاربران خواهد بود.

نتیجه تست باتری آیفون 8 پلاس
هرچه بیشتر باشد، بهتر است

گوشی های جدید اپل با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع و بی سیم در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شارژرهای سریع ظرف تنها 30 دقیقه، قادر به شارژ آیفون 8 پلاس شما تا 50 درصد هستند که متاسفانه در جعبه اصلی قرار نگرفته و کاربران برای استفاده از آنها باید مبلغی جداگانه را پرداخت کنند.

اگر از شارژر مخصوص اپل یا دیگر محصولات شخص ثالث استفاده نکنید، آیفون جدید شما برای شارژ کامل به 3 ساعت زمان نیاز خواهد داشت:

نتیجه تست باتری آیفون 8 پلاس
هرچه کمتر باشد، بهتر است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج