۶۰۸۱۲۳
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

سارق بیماران در بیمارستان دستگیر شد

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با سرم نمکی وارد بیمارستان ها شده و از بیماران سرقت کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با سرم نمکی وارد بیمارستان ها شده و از بیماران سرقت کرده بود، خبر داد.

در ساعت ۵:۳۰ روز ۲۱ شهریور ماه عوامل حراست یکی از بیمارستان‌های تهران به ترددهای فردی ناشناس در محوطه بیمارستان مشکوک شدند که با توجه به سرقت اموال تعدادی از بیماران و همراهان آنها و شباهت زیاد فرد ناشناس با تصاویر به دست آمده از سارق مورد نظر، آنها بلافاصله موضوع را به عوامل انتظامی حاضر در بیمارستان اعلام کرده و این فرد دستگیر شد که در همان بازرسی اولیه تعداد دو گوشی تلفن همراه و مقادیر دیگری اموال مسروقه از وی کشف شد.

همزمان با دستگیری این فرد، همراه یکی از بیماران بستری در بیمارستان با مراجعه به عوامل حراست گفت که دقایقی پیش گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته است. او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برای لحظه ای کوتاه از اتاق بیمار خود بیرون رفتم، گوشی تلفن همراهم را روی تخت بیمار گذاشته بودم اما زمانیکه به داخل اتاق برگشتم، متوجه نبود گوشی تلفن همراه خود شدم.
سارق بیماران در بیمارستان دستگیر شد

با شناسایی یکی از دو گوشی تلفن همراه کشف شده از فرد دستگیر شده در بیمارستان و همچنین تطابق ۱۰۰ درصدی تصویر این فرد با تصاویر به دست آمده از سارق اموال بیماران و همراهانشان ، بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اعلام و متهم تحویل مأموران شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در تحقیقات از متهم پرونده و بررسی پرونده های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی شدند که همگی آنها در زمان مراجعه به بیمارستان مورد سرقت کیف حاوی وجه نقد و گوشی تلفن همراه قرار گرفته بودند.

متهم در اعترافاتش به ماموران گفت: با در دست داشتن چند سرم نمکی یا عکس رادیولوژی به داخل بیمارستان ها می رفتم ؛ عوامل انتظامات بیمارستان نیز با مشاهده اموال همراهم و به تصور اینکه همراه بیمار هستم ، دیگر مانع از تردد من در قسمت بستری بیماران نمی شدند و من نیز از همین موضوع استفاده کرده و در ساعت های اولیه روز که معمولا بیماران و همراهانشان در حال استراحت هستند اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراهشان که در کنار تخت بیماران قرار داشت کرده و پس از سرقت به سرعت از بیمارستان خارج می شدم.

متهم در خصوص انگیزه خود از انجام این سرقت ها نیز به کارآگاهان گفت : اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارم و گوشی های تلفن همراه سرقتی را به فروشندگان مواد می دادم و مواد مصرفی خود را تهیه می کردم .

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام سرقت های مشابه و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس صادر شده است.

وی از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند خواست تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی - خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این پرونده، به شهروندان هشدار داد: قرار گرفتن اموال در انظار عمومی و رها کردن آنها حتی برای لحظاتی کوتاه ، فرصتی است که سارقین به دنبال آن هستند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی شرف دزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببرن تو همون بیمارستان جلوی در هرکی میره نگاه کنه ببینه روی پیراهنش بنویسند دزد وسایل بیمار و همراه تا عبرت بشه مردیکه حیف نون بیشرف

    • بینام

      دیگه نمیشه اینهمه شاهد قتل و دزدی توسط معتادها باشیم مثل کشور چین زمان مائو ۶ ماه برای ترک اعتیاد مهلت بدیم بعد از اون هرکس ترک نکرده بود وسط دریا غرق کنیم

    • حسین

      عوضی آشغال

    • بدون نام

      چکارش دارین بنده خدا نیاز داره

    • بدون نام

      از اینا فراوون فراوونه!!!!!

    • بدون نام

      اعتياد شديد!!!

    • بدون نام

      این جور ادمهارو باید خوبه خوب مجازات کرد...دزدم دزدای قدیم..

    • بدون نام

      همش از نداریه

    • بدون نام

      اینجا جایی شده که عصا ازکور میدزدند خدایا چه برسرما میاد

    • بدون نام

      آخه تو مال از این بیچارهها صرف نظر نمیکردی تو را باید آتش جانور معتاد :

    • بدون نام

      اینگونه افراد در جامعه بدرد چه میخورند مدتی زندان دوباره روز از نو روزی از نو تا کجا یک خانواده ای را بدبخت کنند؛

    • طوفان

      خاک تو سرت کنن تو مرده و زنده بودنت هیچ فایده ای برا جامعه نداره فقط داری اکسیژن تلف میکنی باید جفت دستاتو قطع کنن تا عبرتی برای دیگرون بشه

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه.

    • علیرضا

      نابغه منفی !!!!

    • بدون نام

      چرا بیشرف.از مقامات بالا یاد گرفته دیگه .کو دکل.این بیشرف باشه اونا چین.

    • بدون نام

      جامعه ای ماتمام حوادثی که رخ میده مربوط به بی پولی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج