۶۰۸۲۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باطل شدن حکم کریمی در مدیریت آکادمی نفت

با صدور حکم مدیر آکادمی نفت طلائیه برای ناصر فریادشیران حکم اخیر علی کریمی به عنوان مدیر جدید اکادمی نفت طلاییه هم لغو شد.

وبسایت نود: با صدور حکم مدیر آکادمی نفت طلائیه برای ناصر فریادشیران حکم اخیر علی کریمی به عنوان مدیر جدید اکادمی نفت طلاییه هم لغو شد.

مالک نفت که اخیرا با صدور حکمی پر از اشتباهات نوشتاری کریمی را به جای فریادشیران به عنوان مدیر اکادمی معرفی کرده بود دیشب به ناصر فریاد شیران همین حکم را داد.

البته باشگاه نفت در این باره خبری را اعلام نکرده و فقط عکسی از فریادشیران در کنار مدیر حقوقی باشگاه و در حال دریافت یک لوح و احتمالا حکم منتشر کرده است. وقتی چهار شب پیش درخشان به عنوان سرمربی جدید معرفی شد هم تصاویری از وی در کنار رضایی مدیر حقوقی نفت طلاییه منتشر شده بود.

فریادشیران که دو روز پیش با جهانیان مالک خبرساز نفت دیدار کرده حکمی را در کنار مدیر حقوقی باشگاه رو به دوربین نشان داده است. کریمی در پی اختلافات اخیر با مالک نفت برای نظارت و مدیریت روی اکادمی نفت اقدامی انجام نداده بود و فریادشیران هم به خاطر علاقه ویژه ای به کار تیم های پایه ای در نفت تهران دارد، به فعالیت خود به عنوان مدیراکادمی ادامه می داد.

تیم های پایه نفت طی این مدت ارتباطی با مالک جدید نداشتند ولی با برگزاری تمرینات و حضور در مسابقات به حیات خود ادامه داده و امیدوار بودند که تکلیف شان هر چه زودتر مشخص شود. خود فریاد شیران هم گله هایی از جهانیان داشت و احتمالا همین حالا هم دارد. حالا مربیان تیم های پایه نفت هم به فعالیت خود ادامه می دهند چرا که همه آنها منتخب فریادشیران بودند و البته منتظر هستند تا از بلاتکلیفی و عدم بهره مندی از امکانات نجات پیدا کنند. باید دید تیم های پایه نفت از این پس در چه زمینی تمرین خواهند کرد و مسابقات شان در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد. در زمان مالک قبلی تا کنون بازی های خانگی نفت در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج