جاباما
۶۰۸۷۶۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

طغیان خداداد؛ خودی و ناخودی از تیغ گذشتند

خداداد عزیزی بار دیگر با صحبت‌هایش همه را از تیغ انتقاداتش گذراند و گلایه‌هایش را مطرح کرد.

ورزش سه: خداداد عزیزی بار دیگر با صحبت‌هایش همه را از تیغ انتقاداتش گذراند و گلایه‌هایش را مطرح کرد.

مهاجم سابق فوتبال ایران که مدتی است از دنیای فوتبال فاصله گرفته، هنوز با حرفهایش می‌تواند یک شهر را بهم بریزد، چه برسد به اینکه پای دوستان صمیمی‌اش مثل علی دایی و علی کریمی در میان باشد. او اینبار در مصاحبه‌ای با گل به حواشی اخیر فوتبال ایران پرداخته که در ادامه گزیده‌ آن را خواهید خواند.
باید در این فوتبال را تخته کرد

تا جایی که یادم می‌آید زمانی که من در آنجا بودم، شفر در کارلسروهه حضور داشت. به نظر من شفر هم مربی خوبی است ولی با توجه به کارنامه شوستر، او می‌توانست گزینه مناسبی برای استقلال باشد. اگر قرار به نظم و انضباط باشد باید در فدراسیون فوتبال را برای چند سالی بست. باید همان فوتبال را آتش زد و از نو به پرورش بازیکن پرداخت. باید بعد از چهار، پنج سال تعطیلی فوتبال، بازیکنان جوان را با شرایط حرفه‌ای بالا آورد و نسل جدیدی را به فوتبال معرفی کرد. این تنها راهی است که فوتبال ما می‌تواند حرفه‌ای شود.
سفره پهن کرده‌اند و یکسری می‌خورند

فوتبال ما کاملا دولتی است، درست مثل چیزهای دیگر! درست مثل خیلی جاهای دیگر، بعضی‌ها با رابطه و با حمایت فک و فامیل‌های‌شان به جایی می‌رسند. داستان همین است که تیم‌ها به سوی خصوصی شدن می‌روند و در شرایط خصوصی هم شما هرگز نمی‌فهمید که باشگاهی مثل پدیده برای چه کسی است؛ مردم، شرکت خصوصی و یا هرکس دیگری. هنوز نمی‌دانیم که پدیده شاندیز است، کیش است و یا شمال! در مورد دولتی‌ها که همه چیز مشخص است، یک سفره‌ای پهن است و یکسری پای آن نشسته‌اند و می‌خورند. در مورد خصوصی‌ها هم داستان کاملا یکطرفه است. به نظر من این فوتبال برگشت پول ندارد. مالکان خصوصی باشگاه‌ها به نوعی به مال‌شان آتش می‌زنند و یا فرار می‌کنند.
منصوریان در نقل و انتقالات بد کار کرد

من علیرضا منصوریان را دوست دارم و او جزو دوستان عزیز من است. اما چون سوال پرسیدید، نظر شخصی‌ام را به شما می‌گویم. به نظر من منصوریان می‌توانست در یارگیری بهتر و قوی‌تر عمل کند. استقلال به شدت به یک مهاجم ششدانگ احتیاج دارد و اگر در فصل یارگیری، منصوریان این کار را انجام می‌دادع الان تیمش اوضاع و احوال بهتری داشت. شما پدیده را نگاه کنید... پدیده تیم آنچنانی نیست ولی در حال حاضر در جایگاه دوم جدول ایستاده است. پدیده نه طرفدار دارد، نه ستاره و نه قراردادهای آنچنانی اما از آنجایی که خوب کار می‌کنند، به این جایگاه رسیده‌اند. اگر استقلال یک مهاجم ششدانگ داشت الان اوضاع و احوالش بهتر بود.
برای فوتبال ایران باید به دریا وصل باشی

در جریان ماجراهای کریمی هستم. این اتفاق‌ها قبلا برای من افتاده بود و دلم نمی‌خواست که روزی علی کریمی دچار آن شود. علی در تماسی که داشتیم به من گفت که با نفتی‌ها توافق کرده و آنها اعلام کرده‌اند که پول لازم را دارند. هرچند که می‌دانم این صحبت من غیرحرفه‌ای است اما امیدوارم فوتبال هیچ وقت خصوصی نشود! فوتبال ما اگر دولتی بماند خیلی بهتر است. شاید در فوتبال دولتی پول کمتری بدهند و خیلی از مسایل را نداشته باشند اما حداقل‌اش این است که یکسری مسایل پیش نمی‌آید. من با سه، چهار باشگاه خصوصی کار کرده‌ام و از شانس بد هر بار به تور گرسنه‌ها خورده‌ام. کسانی که تیم می‌خرند حتما تمکین مالی دارند. ولی وضعیت فوتبال ما طوری است که هرچقدر هم در آن پول بریزی، چاله و چوله‌هایش پر نمی‌شود. برای این فوتبال باید به دریا وصل بشی چون چاه گرسنه و خالی فوتبال ایران هرگز پر نمی‌شود.
باید نگاهی به قراردادشان با علی کریمی بیندازند

علی کریمی آدم کوچکی نیست و بهتر است که همه این را بدانند. اگر دوستان با علی کریمی قرارداد سرمربیگری بسته‌اند و او در سه بازی با همین سمت روی نیمکت تیمش نشسته، پس چطور الان این حرف‌ها را می‌زنند. کریمی نفت را تمرین داده، در بازی‌ها حضور داشته، روی نیمکت این تیم نشسته، به کنفرانس خبری رفته و... چطور می‌شود که حالا آقایان می‌گویند که علی کریمی سرمربی تیم‌شان نبوده. مشخص است که آقایان با کریمی به مشکل خورده‌اند و به همین این مسایل را بیان می‌کنند.
ماجرای حمید درخشان و علی کریمی

علی کریمی سرمربی نفت است و در سه بازی اخیر روی نیمکت این تیم نشسته است. کریمی باید حواسش باشد تا کسی با اسم او بازی نکند چون این‌ها خودشان را به علی کریمی می‌چسبانند و دو روز بعد زیر همه چیز می‌زنند. این نمی‌شود که یک نفر بیاید بگوید دو میلیارد پول دارد و به خاطرش تیم بخرد و هر کاری که می‌خواهد انجام می‌دهد. همین چیزها می‌شود که با اسم علی کریمی بازی می‌کنند و فردا هم زیر همه چیز می‌زنند. مورد دیگر اینکه شاید پول علی کریمی را ندارند بدهند که چنین کارهایی را انجام می‌دهند. من همیشه به حمید درخشان احترام گذاشتم و باز هم احترام می‌گذارم اما مگر می‌شود باور کرد که علی کریمی سرمربی و همه‌کاره کادر فنی تیم نفت نبوده؟ به نظر من بهتر است که منطقی باشیم و مرد و مردانه حرف‌مان را بزنیم.

هنوز به دنبال۵۰۰ هزار تومان از فدراسیون فوتبال هستم

امیدوارم اتفاق‌های خوبی بیفتد اما با توجه به قوانین فوتبال ما، نمی‌دانم چه بلایی سر علی می‌آید! به خدا من بازیکنی را می‌شناسم که شش سال است به دنبال پولش می‌دود! منِ خداداد عزیزی هنوز 50 میلیون تومان از ابومسلم طلبکار هستم. شاید باورتان نشود، در طول این سال‌هایی که فوتبال بازی کردم، یک بار تصمیم گرفتم تا با شکایت به کمیته انضباطی پولم را بگیرم، همان اول بسم‌ا... 500 هزار تومان از ما گرفتند و قرار شد تا به ما زنگ بزنند؛ تا امروز که با شما صحبت می‌کنم، هنوز منتظر تلفن هستم و کسی با من صحبتی انجام نداده.به نظر من بهتر است که فدراسیون در مورد چنین پرونده‌هایی ورود کند چون تمام این تیم‌ها زیرمجموعه فدراسیون هستند.

الهلالی‌ها سرتوپ‌هایم را فراموش نکنند

همین مانده که آنها برای علی دایی کری بخوانند! هرچند که ما الان روزگار خوبی نداریم اما کاپیتان عربستان نمی‌تواند برای علی دایی کری بخواند. بدبختی ما این است که حتی دل‌مان برای فوتبال‌مان هم نمی‌سوزد و این را می‌شود از بازیکنان خارجی‌ای که می‌خرند متوجه شد. در حالی که تیمی مثل الهلال آن بازیکنان باکیفیت را می‌خرد، اینجا بازیکنانی را می‌خرند که از کنارش منفعت ببرند. پول مفت توی جیب دلال‌ها و بعضی از آقایان می‌رود. به جای اینکه بازیکن خوب خارجی بیاورند تا فوتبال‌مان جان بگیرد، بازیکنان درپیت و درجه چندمی بدون هیچ فیلتری وارد ایران می‌شوند. متاسفانه خودمان مقصر هستیم؛ آنقدر مقصریم که یک عربستانی برای‌مان کری می‌خواند. کاری که من با آنها کردم را هیچ‌وقت یادشان نمی‌رود. حتما یادشان هست که در سال 96 چطور همه‌شان را دریبل کردم و پشت‌سر هم توی سر توپ می‌زدم (خنده) فقط مانده بود که شیخ فهد سلمان را هم دریبل کنم... باور کن که اگر پادشاه‌شان هم توی ورزشگاه بود، یه سر توپ به او می‌زدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی مردی پسـر .......

    • راد

      دمت گرم ...الحق که خداداد هستی ویه دونه...هیچوقت اون گل زیبات روبه عربستان فراموش نمیکنم...هنوز خیلی مونده این عربستانیها اون گل روفراموش کنن

    • مبین

      یادش بخیرهیچ وقت یادمون نمیره

    • استقلالی ام

      ایول دمت گرم .همیشه سروری بخدا

    • بدون نام

      قدیمیا مثل خداداد راست میگن! اگر پادشاه عربستان رو سکو بود اونم دریبل میزد! نه مثل فوتبالیستای الان که همشون حرفن!

    • بدون نام

      آقا خداداد شما الانشم میتونید بروید تو زمین با دریبلهای ریزتون سر عربها رو گیج بیاورید جکی چان ایران عزیزیه دوست داشتنی.اون بازی 3بر 0 که عربستان رو سال1996 بردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج