۶۰۸۷۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حاشیه‌های جذاب اولین روز شفر در تهران

سرمربی استقلال سه شنبه رسما کار خود را با پشت سر گذاشتن روزی شلوغ آغاز کرد.

ورزش سه: وینفرد آنتوان شفر سرمربی جدید استقلال روز سه شنبه برای اولین مرتبه در اذهان عمومی ظاهر شد تا فعالیت حرفه ای خود در تهران را از سر بگیرد. سرمربی جدید استقلالی ها سه شنبه شلوغ اما به یاد ماندنی را در تهران پشت سر گذاشت و حالا رسما ششمین سرمربی خارجی تاریخ ۷۲ ساله باشگاه استقلال است.
شفر خیلی آلمانی نیست!

هواداران فوتبال در ایران مربیان آلمانی را افرادی منضبط، خشک و جدی می شناسند؛ اما شفر شباهت زیادی با تصورات ذهنی مردم ایران ندارد. سرمربی جدید استقلال بعد از ورود به ایران با وجود برخی بی نظمی ها بسیار شاداب و خنده رو بود و حتی تقاضای متعدد مردم برای عکس یادگاری نیز او را ناراحت نمی کرد. شفر در نشست خبری نیز اعلام کرد که علاقه دارد بازیکنان را همواره با لبخند ببیند و این موضوع برای او اهمیت زیادی دارد.
حاشیه‌های جذاب اولین روز شفر در تهران
درگیر شبکه های مجازی

سرمربی جدید استقلال علاقه زیادی به فضای مجازی دارد. او در دقایقی که در باشگاه و یا هیات فوتبال زمان خالی پیدا می کرد، خیلی زود با استفاده از تلفن همراه خود به سراغ شبکه های مجازی می رفت و با استفاده از پیام رسان های مختلف و شبکه های مجازی امور شخصی خود را پیگیری می کرد.
حاشیه‌های جذاب اولین روز شفر در تهران
در جستجوی تاریخ

شفر بعد از عقد قرارداد با مدیران استقلال به سراغ ویترین این باشگاه رفت و برای لحظاتی وقت خود را با تماشای جام های این باشگاه پر کرد. سرمربی جدید استقلال بعد از حضور در هیات فوتبال تهران که در جوار ورزشگاه شیرودی بود نیز از مترجم خود خواست تا درباره این ورزشگاه به او اطلاعاتی را ارائه کند. توضیحات مترجم درباره ورزشگاه شیرودی و اشاره او به قهرمانی استقلال در این ورزشگاه با واکنش جالب شفر همراه بود.
حاشیه‌های جذاب اولین روز شفر در تهران
فرزند یوهان!

اگر از خود شفر درباره اولین روز حضور در تهران سوال کنیم، بعد از عبور از لیوان های چای پرتعداد، عکس های سلفی و البته شور و انرژی خبرنگاران و عکاسان برای پوشش حضور او در ایران از نکته جالبی که در هیات فوتبال برای او اتفاق افتاد صحبت خواهد کرد. زمانیکه مسئولان هیات فوتبال برای عقد قرارداد این مربی نام پدر او را سوال کردند، شفر با تعجب علت این کار را جویا شد و بعد از آنکه مسئولان علت این موضوع را به او توضیح دادند گفت که بیش از 20 سال است که کسی از او چنین سوالی را نپرسیده است.
حاشیه‌های جذاب اولین روز شفر در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازاين پيرمردابي گرم نشودششتاييها دلخوش نباشند مربي پير بازيکنان پيردست يک منتظرکيسه هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج