جاباما
۶۰۸۷۹۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ووشو قهرمانی جهان - کازان؛

هاشمی هم طلا گرفت، هم خداحافظی کرد

دومین نماینده ایران در مبارزات پایانی ساندا، رقیب مصری خود را شکست داد و سومین طلای ایران در چهاردهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کرد.

خبرگزاری مهر: شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- زنان در دیدار نهایی «زکی احمد» از مصر را پیش رو داشت که در دو راند متوالی شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. وی با برتری مقابل «ماریوت موکامنووا» از قزاقستان، «شنون مارتون» از آمریکا و «دوی کیشام» از هند را شکست داده بود.

همچنین مریم هاشمی در دیدار نهایی وزن ۷۰- کیلوگرم «هرگی باکایدون» دارنده چند مدال جهان و آسیا از فیلیپین را شکست داد و طلای دیگر را برای تیم کشورمان کسب کرد. وی دور نخست استراحت داشت و سپس با برتری مقابل «ماریا منپربورگ» از هلند به فینال راه پیدا کرده بود.

مریم هاشمی پیش از این سه مدال طلای جهان در سالهای ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ کسب کرده بود و این چهارمین مدال طلای او در رقابتهای قهرمانی جهان بود.وی با کسب این مدال طلا از دنیای قهرمانی و تیم ملی خداحافظی کرد.

تیم ملی ووشو کشورمان تا اینجای کار موفق به کسب چهار مدال طلا توسط شهربانو و الهه منصوریان، مریم هاشمی و تیم دوئلین مردان(نوید مکوندی، فرشاد عربی و امیر محمدرضایی) و دو برنز توسط هانیه رجبی و زهرا کیانی شده است.

محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم، یوسف صبری در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم، میلاد عارفی مقدم و حمیدرضا قلی پور سایر نمایندگان ایران در دیدارهای نهایی هستند که امشب برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود می روند.

این دوره از رقابتها که جمعه هفتم مهرماه در کازان روسیه آغاز شده، امشب به پایان می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      واقعا دمشون گرم به امید المپیکی شدن ووشو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج