جاباما
۶۰۸۹۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کاهش مصرف سوسیس و کالباس در ماه محرم

دبیر انجمن فرآورده‌های گوشتی ضمن اعلام اینکه قیمت فرآورده‌های گوشتی افزایش نمی‌یابد، گفت: مصرف انواع فرآورده های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس در ماه محرم و صفر حدود ۱۰ درصد کم می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن فرآورده های گوشتی ضمن اعلام اینکه قیمت فرآورده‌های گوشتی افزایش نمی‌یابد، گفت: مصرف انواع فرآورده های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس در ماه محرم و صفر حدود ۱۰ درصد کم می‌شود.

مجید افلاکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان تقاضا برای مصرف انواع فرآورده‌های گوشتی در ماه محرم و صفر با کاهش حدود ۱۰ درصدی مواجه می شود. البته نمی توان اینگونه تصور کرد که بازار عرضه و تقاضا در این ایام با نوسان مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه این کاهش نسبی عرضه و تقاضا در ماه‌های محرم و صفر، در ماه‌های بعد جبران می شود، افزود: بر اساس میانگین تولید انواع فرآورده های گوشتی طی سه سال گذشته، سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن از این محصولات در کشور تولید می‌شود و با محاسبه آنها می توان دریافت که ماه هایی مانند محرم و صفر گرچه کاهش مصرف را در پی دارند اما آثار زیان‌بار و قابل توجهی در بازار عرضه و تقاضا در این ایام ایجاد نمی‌شود.

دبیر انجمن فرآورده های گوشتی همچنین در خصوص قیمت این محصولات و درخواست برای افزایش قیمت گفت: از اسفند پارسال تاکنون قیمت انواع فراورده های گوشتی تغییر نکرده است و فعلاً برای افزایش قیمت و ارائه درخواست به دستگاه های متولی برنامه ای نداریم، چراکه هنوز صاحبان صنایع به جمع‌بندی در این زمینه نرسیدند و اگر بخواهند افزایش قیمت را اعمال کنند معمولاً در نیمه دوم سال این اتفاق می افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج