جاباما
۶۰۹۰۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مشکل باتری iOS ۱۱ همه‌گیر شده است

بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد که مشکل باتری آی او اس ۱۱ موضوعی است که خیلی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و هنوز اپل آن را برطرف نکرده است.

وب سایت گجت نیوز - مبین احمدی: بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد که مشکل باتری آی او اس ۱۱ موضوعی است که خیلی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و هنوز اپل آن را برطرف نکرده است.
مشکل باتری iOS 11 همه‌گیر شده است

انتشار آپدیت جدید برای سیستم عامل گوشی‌ها می‌تواند اتفاقی هیجان‌انگیز و جذاب باشد، اما همین آپدیت‌های جدید در اغلب موارد دارای مشکلات متعددی هستند و حسابی کاربران را اذیت می‌کنند. به نظر می‌رسد مشکل باتری آی او اس ۱۱ (iOS ۱۱) به طرز وسیعی همه‌گیر شده و صدای خیلی‌ها را در آورده است.

کاربران گزارش کرده‌اند که پس از به‌روزرسانی دیوایس خود به آی او اس ۱۱، متوجه شده‌اند که شارژ دستگاه به سرعت خالی می‌شود. حتی کاربران گجت نیوز هم از این مشکل بارها گلایه کرده‌اند و گزارش‌های متعددی به دست ما رسانده‌اند. برای مثال فردی با نام کاربری Mo در گجت نیوز گفته است: «باتری زیاد مصرف می‌کنه و دوربینش هم برعکس چیزی که گفتن عکسای با کیفیت پایین‌تر می‌گیره.»

یا کاربری به نام طناز در گزارش مشکلش نوشته است: «مشکل من جدا از زود خالی شدن شارژ گوشیم، باز نشدن Notes و کند شدن گوشیمه. نوت‌های مهم دارم که تقریبا هرروز بهشون احتیاج پیدا می‌کنم.»

آی‌ او اس ۱۱ پس از عرضه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و اپل پس از چند هفته با انتشار آپدیت ۱۱.۰.۱ برخی از آن‌ها را مرتفع کرد؛ با این حال هنوز مشکل مربوط به خالی شدن باتری، عده کثیری از کاربران را آزار می‌دهد. گفته می‌شود که مشکل باتری آی او اس ۱۱ به مواردی مثل سرچ اسپات‌لایت ربط داشته باشد. چون این ویژگی برای به‌روز ماندن لازم است به طور مداوم فایل‌های دستگاه را بررسی کند.

به طور معمول در روزهای اولیه‌ی انتشار هر آپدیت جدید، کاربران با مشکلات مربوط به باتری رو به رو می‌شوند؛ اما این بار اوضاع کمی فرق می‌کند. چون یکی، دو هفته از عرضه iOS جدید می‌گذرد و کاربران همچنان مشکل‌شان برطرف نشده است.

مشکل باتری iOS 11 همه‌گیر شده است
مقایسه نرخ تخلیه باتری در آی‌او‌اس ۱۰ و آی‌او‌اس ۱۱ (منبع: وب‌سایت Wandera)

شرکت تحقیقاتی Wandera اخیرا بررسی کاملی روی دستگاه‌های اپل انجام داد و به مقایسه نرخ تخلیه باتری دو نسخه اخیر سیستم عامل آی او اس پرداخت. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای انجام این کار، تحقیقاتی بر روی ۵۰ هزار آی‌دیوایس انجام داده و نتایج شگفت‌آوری به دست آورده است. نرخ تخلیه باتری آی‌ او اس 11 در حدود ۹۶ دقیقه است و از آن طرف، این رقم برای آی او اس 10، ۲۴۰ دقیقه گزارش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج