جاباما
۶۰۹۰۵۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر: استقلال مثل شالکه و دورتموند است

سرمربی جدید استقلال درباره حضور در این تیم به صحبت پرداخت و این تیم را مانند شالکه و بورسیادورتموند دانست.

ایسنا: ‌به نقل از پایگاه اینترنتی abendblatt، مسئولان باشگاه استقلال بعد از برکناری علیرضا منصوریان از هدایت این تیم وینفرد شفر آلمانی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کردند.

پایگاه اینترنتی abendblatt، درباره حضور شفر آلمانی نوشت: مربی آلمانی که قبلا در بوندسلیگا فعالیت می‌کرد بعد از یک سال استراحت تیم جدید خود را پیدا کرد و هدایت بایرن مونیخ فوتبال ایران یعنی استقلال را بر عهده گرفت و قرار است که سالیانه ۲۴۰ هزار یورو به دست بیاورد.

سرمربی سابق کارلسروهه در بوندسلیگا و سرمربی سابق تیم‌های جامائیکا و کامرون در حال‌ حاضر هدایت استقلال تهران را در لیگ برتر فوتبال ایران به دست گرفته است.

او درباره حضور در استقلال، گفت‌: قراردادم با استقلال دو ساله است ولی در پایان فصل قرارداد را بررسی خواهیم کرد و درباره ادامه‌ همکاری تصمیمم می‌گیریم.

وینفرد شفر در ایران با یک چالش بزرگ روبه‌رو است. او باید تیم استقلال را به اوج بازگرداند و بتواند این تیم را از نظر روحی - روانی به شرایط ایده‌آل برساند. استقلال شروع ضعیفی در لیگ برتر فوتبال ایران داشت و فعلا در بین ۱۶ تیم در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و تنها توانسته دو برد به دست بیاورد.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال، گفت‌: اولین اقدام من بعد از حضور در استقلال این خواهد بود که مدیریت شرایط کلی تیم را بر عهده بگیرم و بتوانم تیم را به شرایط خوبی برسانم. این‌جا هواداران فوتبال و مردم روابط بسیار دوستانه‌ای دارند و من خوشحال هستم که به این جا آمده‌ام. استقلال مانند شالکه ۰۴ و بورسیادورتموند در بوندسلیگا است و هواداران زیادی دارد. یک چیزی مانند دیوانگی در این‌جا موج می‌زند. ایران کشور زیبایی است و شور و شوق زیادی برای فوتبال در ایران وجود دارد.

سرمربی ۶۷ ساله جدید تیم فوتبال استقلال باید در اولین حضور روی نیمکت این تیم برابر فولاد به میدان برود و البته یک داربی بسیار بزرگ و مهیج بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار این مربی است.

قبلا رولند کخ که دستیار کریستوف دام در اشتوتگارت بود، در سال ۲۰۰۲ هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفت و حالا بعد از سال‌ها یک مربی آلمانی دیگر روی نیمکت استقلال حضور دارد.

سرمربی جدید استقلال در پایان صحبت‌های خود گفت‌: من برای این که پیشنهاد استقلال را قبول کنم خیلی فکر کردم. پیشنهادهایی داشتم ولی در نهایت بعد از بررسی‌هایی که صورت گرفت تصمیم گرفتم که پیشنهاد استقلال را قبول کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابادانی

      اینکه تا دیروز ميگفت مثل بایرن مونیخه معلوم نیست که با خودش چند چنده! فکر کنم چیزی زده که جنسش خوب نبوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظور شفر اینه که استقلال از نظر تعداد هواداران مثل دورتموند و شالکه است که هواداران بیشتری نسبت به بایرن مونیخ در آلمان داره ، ولی از لحاظ بزرگی ،مثل باشگاه بایرن مونیخ در آلمان میباشد .

    • اسی

      آره‌همینجوری‌میاد‌پایین‌.اول‌بایرن‌بود‌بعد‌میشه‌شالکه‌ودورتمند‌.بعدمیشه‌‌‌هاف‌.بعدم‌......
      ما‌که‌از‌مربی‌آلمانی‌توی‌ایران‌چیزی‌ندیدیم..حالا‌منتظریم‌..ببینیم‌چند‌مرده‌حلاجه؟

    • دانیال

      خخخخخ تا دیروز میگفت مثل بایرن مونیخ حالا میگه دورتمند حتما فرداهم میگه مثله تیمه نابود شده ی مونیخ ۱۸۶۰ یا انرژی کوتبوسه

      پاسخ ها

      • فرشاد

        مجید جان....توضیح بالارو بخوان..پرسش تکراری نکن...جوابتو داده دوستمون

    • محمد خوزستان اهواز

      خیلی دوس داشتم جوابتو ندم ولی نشد . اره استقلال تیم بزرگیه از بایر مونیخ بزرگتره بابا برید تعداد بازیاتون با امتیازتون مقایسه کنید شفر هم اگه مربی بود یک سال و نیم بدون تیم نمیموند اگه مربی خوبی بود هر ی سال تیم عوض نمیکرد حالا ایران هم تا نیم فصل شوت میشه

    • محمد~خوزستان

      شفر مربی نیس بابا

    • بدون نام

      هههههههههه استقلال از این شاخه به اون شاخه اول بایرن مونیخ بود الان شده دورتموند نه بابا استقلال بارسلونه این شفر یکم دیگه وایسه میگه استقلال مثل پرسپولیسه معلومه هیچ شناختی از فوتبال ایران و شیشتقلال نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج