۶۰۹۱۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گوشی آنر هالی ۴ معرفی شد

آنر هالی ۴ (Honor Holly ۴)، گوشی پایین‌رده هواوی آنر، به تازگی معرفی شده است. در ادامه، مشخصات، قیمت و زمان عرضه این محصول جدید را خواهیم دید.

وب سایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: آنر هالی ۴ (Honor Holly ۴)، گوشی پایین‌رده هواوی آنر، به تازگی معرفی شده است. در ادامه، مشخصات، قیمت و زمان عرضه این محصول جدید را خواهیم دید.
گوشی آنر هالی 4 معرفی شد

آنر هالی ۴ مدل جدید سری هالی گوشی های آنر هواوی است که جانشین آنر هالی ۳ (Honor Holly ۳) خواهد شد. این اسمارت فون اقتصادی مخصوص بازار هندوستان بوده و ۱۸۳ دلار برچسب قیمت خواهد خورد. البته هالی ۴ مشخصاتی دقیقا مشابه با گوشی هواوی آنر ۶ ای (Huawei Honor ۶A) دارد؛ محصولی که ابتدای سال جاری میلادی برای بازار جهانی معرفی شده بود.
این نخستین بار نیست که با مواردی از این دست روبه‌رو هستیم. پیش از این نیز شاهد عرضه گوشی آنر V۹ با نام آنر ۸ پرو در برخی بازارها بوده‌ایم.
مشخصات هواوی آنر هالی 4

آنر هالی 4 به صفحه نمایش 5 اینچی HD مجهز بوده و همانند آنر 6A در دو نسخه با حافظه‌های متفاوت روانه بازار خواهد شد. نسخه اول دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دوم نیز با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت) در دسترس قرار خواهد گرفت. این موبایل ارزان هواوی از پردازنده اسنپدراگون 430 قدرت گرفته که در مقایسه با پردازنده سری کایرین 65x هواوی، باندهای LTE بیشتری را پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی آنر هالی 4 معرفی شد

دوربین هواوی آنر هالی ۴ مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX۲۷۸ سونی به همراه فلاش LED در عقب و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمه‌های ویدیویی در جلو است. از مشخصات جالب گوشی جدید آنر می‌توان به سنسور اثر انگشت در زیر دوربین عقب و اجرای اندروید ۷.۱ نوقا با پوسته EMUI ۵.۱ هواوی اشاره کرد. این گوشی از یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو گرفته و دارای ابعاد ۱۴۳.۷ در ۷۰.۹۵ در ۸.۲ میلیمتر و وزن ۱۴۴ گرم است.

گوشی جدید هواوی آنر هالی ۴ در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای در پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار داده خوهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج