۶۰۹۱۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تشکیل پرونده قضایی برای جراحان زیبایی متقلب

دادیار ویژه جرائم رایانه‎ای دادسرای مشهد با اشاره به دستگیری دو زن جوان به دلیل انجام جراحی‌های پرسینگ در یک آرایشگاه گفت: برای این دو آرایشگر با موارد اتهامی دخالت در امور پزشکی و انتشار محتوای مستهجن در فضای مجازی و گروه‎های تلگرامی پرونده قضایی تشکیل شد.

خبرگزاری میزان: حق دادی دادیار ویژه جرائم رایانه‎ای دادسرای مشهد با اشاره به دستگیری دو زن جوان به اتهام دخالت در امور پزشکی اظهار کرد: دختر جوانی به عنوان شاکی خصوصی به داسرا مراجعه و در این زمینه طرح شکایت کرد و پرونده توسط پلیس فتا پیگیری شد.

حق دادی افزود: با توجه به صدمات صورت گرفته ناشی از جراحی بر بینی این دختر جوان، پرونده به پزشکی قانونی ارسال و در این راستا چندین مورد دیه ناشی از صدمات توسط پزشکی قانونی تعیین شد.

وی تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این دو زن با راه‌اندازی مرکز جراحی‌های پرسینگ (نصب جواهرات بر روی اعضای بدن) در یک آرایشگاه، زیورآلات را بر روی اندام‌های زنان و دختران جوان نصب می‌کردند و سپس نمونه کارها را در فضای مجازی و گروه های تلگرامی منتشر می‎کردند.

دادیار ویژه جرائم رایانه‎ای دادسرای مشهد در پایان خاطرنشان کرد: برای این دو آرایشگر با موارد اتهامی دخالت در امور پزشکی و انتشار محتوای مستهجن در فضای مجازی و گروه‎های تلگرامی پرونده قضایی تشکیل شد که در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز منتهی به صدور کیفرخواست نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج