جاباما
۶۰۹۲۲۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

«عطر قاتل»، هنوز به ایران نرسیده است

نایب‌ رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات ایران اعلام کرد که هیچ نمونه‌ای از عطر "ریلکس" که به "قاتل" معروف است، چه از طریق قانونی و چه از مبادی غیررسمی وارد ایران نشده است.

خبرگزاری ایسنا: نایب‌ رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات ایران اعلام کرد که هیچ نمونه‌ای از عطر "ریلکس" که به "قاتل" معروف است، چه از طریق قانونی و چه از مبادی غیررسمی وارد ایران نشده است.

محمد پورخسروانی در ارتباط با توزیع عطری به نام "ریلکس" در بازار برخی کشورهای عربی از جمله عراق و مصر که پس از مصرف موجب مرگ مصرف‌کننده می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته نیز این موضوع در برخی شبکه‌های مجازی مطرح شد اما بر اساس تحقیقاتی که به عمل آمد، اطلاعاتی در ارتباط با برند و شرکت تولیدکننده این عطر حاصل نشد اما در هر حال توصیه جدی ما به هموطنان این است که در صورت سفر به کشورهای عربی از جمله کشورهای اشاره شده از خطر احتمالی پیشگیری کنند و در معرض استنشاق عطرها قرار نگیرند.
«عطر قاتل»، هنوز به ایران نرسیده است

وی در مورد اینکه آیا نمونه‌ای از این عطر که به عطر "قاتل" معروف شده به بازار داخلی ایران راه پیدا کرده است یا خیر؟ اظهار کرد: باید تاکید کنم که هیچ مورد مشابهی از این عطر به صورت قانونی به کشور وارد نشده و علاوه بر این در مورد واردات غیرقانونی و قاچاق نیز باید خاطرنشان کرد که تاکنون هیچ گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم و در مجموع هیچ یک از فروشگاه‌های توزیع‌کننده که شامل ۳۳ هزار واحد می‌ شود، یک مورد گزارش هم در این زمینه نداشته‌اند.

اخیرا خبرهایی مبنی بر وجود عطری به نام "ریکلس" که پس از مصرف باعث مرگ استفاده‌کنندگان می‌شود، منتشر شده و در شبکه‌های مجازی اعلام شده است که در بازار برخی کشورهای عربی از جمله عراق و مصر چنین محصولی به فروش می‌رسد. این در حالی است که حدود یک سال قبل نیز خبرهایی در این رابطه منتشر شد اما نمونه مورد وثوقی به دست نیامد و مجددا موج مربوط به وجود این عطر در شبکه‌های مجازی به راه افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف شد. میخواستم یکی واسه خودم بخرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوضش خود قاتل آمده

    • خدا

      هروقت رسید وچندنفر وکشت وچندبارهم تکذیب شد/مدیران باهوش از خواب خرگوشی بیدار میشن

    • بدون نام

      يه دونه به منم بديد. ميخوام هديه اش كنم به رئيسم

    • ترسو

      چه مرگ شيك و خوشبويي !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج