۶۰۹۳۶۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

گوشی جدید ال‌جی با قابلیت دفع پشه!

شرکت ال‌جی در یک اقدام بسیار جالب از اولین گوشی رونمایی کرده که به قابلیت دفع حشرات مجهز است. بدین صورت تا زمانی که این اسمارتفون در اتاق شما قرار داشته باشد، حشرات و پشه‌ها به نزدیکی شما نخواهند آمد.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: شرکت ال‌جی در یک اقدام بسیار جالب از اولین گوشی رونمایی کرده که به قابلیت دفع حشرات مجهز است. بدین صورت تا زمانی که این اسمارتفون در اتاق شما قرار داشته باشد، حشرات و پشه‌ها به نزدیکی شما نخواهند آمد. این اولین باری است که ایده‌ای این چنینی در یک اسمارتفون پیاده‌سازی می‌شود.
گوشی جدید ال‌جی با قابلیت دفع پشه!

در شب‌های گرم تابستان و بهار پشه‌ها و دیگر حشرات موذی می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند. مدت‌هاست که برای دفع پشه و سایر حشرات از ابزارهای گوناگونی مثل قرص، اسپری، محلول و غیره استفاده می‌شود، اما شرکت ال‌جی روشی جدید را برای دفع حشرات (پشه) ارائه کرده که بسیار نوآورانه و جالب به نظر می‌رسد. ال‌جی از گوشی با نام LG K۷i رونمایی کرده که به قابلیت دفع حشرات (پشه) مجهز است.
گوشی جدید ال‌جی با قابلیت دفع پشه!

گوشی LG K۷i سیستمی مجهز است که قابلیت ساطع کردن امواج فراصوت را به همراه دارد. این امواج سبب می‌شود تا پشه‌ها و سایر حشرات موذی به نزدیکی کاربر نیایند. از آنجایی که اغلب کاربران در حین خوابیدن گوشی خود را در نزدیکی خود قرار می‌دهند، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که روش ابداعی ال‌جی برای دفع حشرات (پشه) کاملا موثر واقع شود.

ال‌جی پیش از این سیستم دفع حشرات (پشه) مشابه سیستمی که در گوشی LG K۷i بکار رفته را در تلویزیون، کولرها و برخی دیگر از گجت‌هایش مورد استفاده قرار داده بود. جالب است بدانید که در این سیستم از هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و قابلیت دفع حشرات (پشه) دستگاه برای عملکرد مناسب نیازی به شارژ مجدد و مستقیم ندارد. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم ال‌جی بدین منظور از امواج فراصوت ۳۰ کیلوهرتزی استفاده می‌نماید.
گوشی جدید ال‌جی با قابلیت دفع پشه!

ال‌جی به همراه کوشی K۷i یک کاور اختصاصی و یک استند را هم ارائه خواهد کرد. بدین ترتیب شما می‌توانید گوشی K۷i را در حالت ایستاده روی استند قرار داده و از آن صرفا به عنوان یک ابزار دفع کننده حشرات و پشه استفاده کنید. شاید تصور کنید که ممکن است امواج فراصوتی که توسط گوشی تولید می‌شوند برای انسان مضر باشند، اما در واقع این چنین نیست و این امواج به هیچ عنوان بر روی گوش انسان تأثیری نمی‌گذارند و ضرری برای ما ندارند.

شرکت ال‌جی اشاره کرده که گوشی هوشمند LG K۷i در حال حاضر فقط در کشور هندوستان عرضه خواهد شد، اما در آینده عرضه گوشی‌های دافع حشرات در سایر نقاط دنیا هم صورت می‌پذیرد. اما در این بین شک و تردیدهایی در مورد عملکرد مطلوب خاصیت دفع حشرات (پشه) گوشی جدید ال‌جی هم وجود دارد. بر اساس گزارش CNN سیستمی فراصوتی که در گوشی K۷i از آن استفاده شده نمی‌تواند عملا منجر به دفع حشرات (پشه) شود! اما با این حال ال‌جی از بازده نوآوری خود اطمینان خاطر دارد.

ال‌جی از بررسی و تست‌هایی که توسط موسسه بین‌المللی بیوتکنولوژی هندوستان بر روی گوشی K۷i و خاصیت دفع حشرات (پشه) آن صورت گرفت سربلند بیرون آمد. طبق گزارش این موسسه، گوشی K۷i در بررسی‌هایش تقریبا ۷۲ درصد موفق عمل کرده است که این رقم کاملا مناسب و قابل قبول محسوب می‌شود.
جالب است بدانید که طبق گزارش‌ها، مردم هندوستان سالیانه مبلغی در حدود ۷۰۰ میلیون دلار را خرج دفع حشرات خانگی مثل پشه می‌کنند، بنابراین احتمالا ال‌جی دقیقا می‌داند که در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کرده است. نظر شما در این باره چگونه بوده و گوشی LG K۷i را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یک راه کلی ومهم است لیکن امواج ساطع شده موثر بسته به نوع حشرات از لحاظ فرکانس دریافتی وتفاوت ساختار بیولوژی حشرات گوناگون متقاوت خواهدبود.ازاین جهت که کشتن حشرات درمیان جمعیت عظیمی از هندیان تابو وگناه تلقی میشود لذا نوعی امنیت خاطر به معتقدان هم القا میشود لذا روانشناسی lg هم بنوبه خود مهم وبالا بوده است.

    • سیدعلی مقدس

      من شخصا از چندین برنامه فرا صوتی ایرانی و خارجی در روی گوشی های نوکیا و سامسونگ استفاده کرده ولی متاسفانه پشه ها بجای فرار کنار گوشی به رقص در می آیند و عملا بی نتیجه بوده حالا شاید در گوشی های ال جی بخاری از خود نشان دهد.

    • اکبر شیرازی

      بسیار عالی.پیشرفت خوبیه در زمینه نسل جدید گوشی ها.بیاد بیرون میخرمش

    • بدون نام

      هیییییییییییییییییی هیییییییییییییییییییییییییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج