۶۰۹۴۲۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نگرانی آبی ها درباره شفر؛ غیرقابل پیش بینی!

وینفرد شفر، کارنامه قابل قبولی در دنیای مربیگری دارد اما نگرانی استقلالی‌ها برای همکاری و تمدید قرارداد او، فراز و نشیب‌های غیر قابل پیش بینی این مربی آلمانی است.

وبسایت نود: وینفرد شفر، کارنامه قابل قبولی در دنیای مربیگری دارد اما نگرانی استقلالی‌ها برای همکاری و تمدید قرارداد او، فراز و نشیب‌های غیر قابل پیش بینی این مربی آلمانی است.

قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری برای این فصل و توافق ۶۰۰ هزار دلاری برای فصل آینده، پلن مدیران استقلال با سرمربی جدیدشان وینفرد شفر است. شفر تا آخر فصل، سرمربی استقلال خواهد بود و فصل بعد در صورت کسب شروط لازم، می‌تواند روی نیمکت این تیم باقی بماند. در صورتی که شفر عملکرد خوبی داشته باشد و همه شرایط را بدست نیاورد هم با نظر مدیران باشگاه، می‌تواند قراردادش برای فصل آینده تمدید شود. مشکل اینجاست سابقه شفر، نشان داده موفقیت یا عدم موفقت او در این فصل ربطی به فصل آینده ندارد.

شفر سال اولی که سرمربی کارلسروهه شد این تیم را به بوندسلیگا رساند اما سال دوم، در رده پانزدهم و یک قدمی سقوط قرار گرفت. در الاهلی و العین، او سال اول خوبی در تیم‌هایش نداشت و آن‌ها را هفتم و ششم کرد اما سال دوم، هر دو تیم آمار خوبی داشتند. الاهلی قهرمان شد و العین، در رده سوم ایستاد. در طرف مقابل، زمانی که او روی نیمکت بروسیا برلین نشست این تیم شرایط خوبی پیدا کرد و در بوندسلیگا ۲ ششم شد اما سال بعد که شفر از ابتدای فصل روی نیمکت این تیم بود، آن‌ها در رده‌های پایانی جدول قرار داشتند و قبل از اتمام فصل او را اخراج کردند.

سال‌های اول و دوم وینفرد شفر، همیشه با هم متفاوت و حتی، متضاد بوده‌اند. موفقیت این مربی در سال اول، تضمینی برای موفقیت او در فصل بعد نخواهد بود و در طرف مقابل، اینکه استقلال این فصل در رده‌ای پایین‌تر از ۴ تیم اول و سهمیه آسیای قرار بگیرد، به معنی ناامیدی از موفقیت با شفر در فصل آینده نیست. سرمربی آلمانی استقلال، علاقه زیادی به تحول هر ساله در باشگاه‌هایش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شفربدرداستقلال نمیخورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج