۶۰۹۵۲۵
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شلاق و تبعید برای ۳ جوانی که دختری را آزار دادند

سه مرد که دختر جوانی را به خانه‌شان بردند و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند از سوی دادگاه به شلاق و تبعید محکوم شدند.

روزنامه شرق: سه مرد که دختر جوانی را به خانه‌شان بردند و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند از سوی دادگاه به شلاق و تبعید محکوم شدند.
سال ٩٥ دختر جوانی با ظاهری آشفته به اداره پلیس مراجعه و از سه مرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند شکایت کرد. این دختر جوان به پلیس گفت: جلوی خانه‌مان بودم که پسر جوانی با موتور به طرفم آمد و با تهدید از من خواست ترک موتورش بنشینم. بعد از چند دقیقه او جلوی خانه‌ای نگه‌ داشت و به‌زور من را به خانه برد.
هنگامی که به طبقه بالای خانه رفتیم دو مرد دیگر در خانه نشسته بودند. آنها با دیدن من به طرفم آمدند و التماس‌شان کردم با من کاری نداشته باشند اما آن سه مرد من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از اینکه آزار و اذیت مرد‌ها تمام شد من را رها کردند و با تهدید از من خواستند به کسی حرفی نزنم. حالا من از آنها شکایت دارم.
با اعلام این شکایت کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و طبق اطلاعاتی که این دختر جوان در اختیار آنها قرار داده بود خانه را شناسایی و یکی از متهمان را که مجید نام داشت بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.
او در بازجویی‌ها به پلیس گفت: در خانه با یکی از دوستانم به نام فرید نشسته بودیم که یکی دیگر از دوستانم به نام کیانوش تماس گرفت و گفت با دختری به نام نرگس به خانه من می‌آید. وقتی آنها آمدند چند دقیقه‌ای با هم بودیم و بعد نرگس به خانه خودش رفت. در ادامه تحقیقات و به دنبال اطلاعاتی که مجید در اختیار پلیس قرار داده بود کارآگاهان کیانوش و فرید را شناسایی و بازداشت کردند.
فرید که ابتدا منکر آزار و اذیت این دختر جوان شد در بازجویی‌‌های فنی لب به اعتراف گشود اما کیانوش منکر آزار و اذیت این دختر شد و به پلیس گفت: نرگس با میل خودش سوار موتور شد و به خانه دوستم آمد. هنگامی که به خانه دوستم رفتیم چهار نفری با یکدیگر گپ زدیم و بعد از چند دقیقه نرگس به خانه‌‌شان بازگشت. نمی‌دانم چرا نرگس به جرم آزار و اذیت از ما شکایت کرده‌ است.
در ادامه تحقیقات مجید نیز به جرم خود اعتراف کرد و پرونده در حالی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری قرار گرفت که کیانوش همچنان منکر آزار و اذیت این دختر جوان شد، در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد. کیانوش به قضات گفت نرگس را مورد آزار و اذیت قرار نداده است اما دو متهم دیگر با ابراز پشیمانی به جرم خود اعتراف و ادعا کردند کیانوش نیز نرگس را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در پایان قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده مجید و فرید را به دلیل رابطه نامشروع به صد ضربه شلاق و کیانوش را به ٩٩ ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      مگه میشه مگه داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم میشه هم داریم فقط وحشت نکنی : خخخخخخخ

    • بدون نام

      چطور میشه کسی رو بزور سوار موتور کرد معلومه دخترک عوضی به میل خودش سوار برترک موتورشده

    • بدون نام

      دختره بامیل خودش رفته دوستای پسره که آمدن دختره ناراحت شده رفته شکایت کرده

    • جواد

      اولا این طوری نگین شاید دختره راست گفته باشه دوما اصل کار اینه که ۳ نفر چه به خواست دختره و یا به زور بهش تجاوز کردن و در اخر شلاق و تبعید نصیبشان شده ولی دختره با عمر بدبختی و بی آبرویی پیش خانواده

    • بدون نام

      حتى اگر دختره با ميل خودش رفته ب اون مرد اعتماد کرده ..اين نامرديه ک چند نفرى ازارش بدن... وافعا سر مرد ايرونى چى اومده ک اينقدر نسبت ب زنها بى رحم و بى وجدان شدن... قديما ن خيلى دور.. هنوز جوانمردى حرف اول رو ميزد حالا نامردى حرف اول رو ميزنه

      پاسخ ها

      • سیاوش درخشانفر

        موافقم.مرام و مردانگی خیلی کمرنگ شده.

    • آنا

      این ی داستان تخیلیه! چرا که آزار و اذیت یعنی چی؟؟؟ اگه منظور رابطه نامشروع بوده که به زور باشه خوب جرمش اعدامه!!! پس چرا ضربه شلاق و تبعید؟؟؟ وقتی میگن به زور بوده خوب پس چرا عادلانه نبوده؟؟؟

    • بدون نام

      کاملابا نظر آنا خانم موافقم

    • بدون نام

      داداش در موتور قفل کردی که فرار نکنه
      موتور زور
      سه ترک باش بازم یه چیزی
      اما فکر کنم دو ترک عشق حالی رفتن

    • بدون نام

      کاملا تابلو هست دختره بار اولش نبوده با این یارو میرفته حالا چون ۲تا دوستاش اضافه شدن مثلا ناراحت شده و این قصه رو سر هم کرده

    • بدون نام

      ]چطور ممکنه که دختری راحت و بی دردسر با تهدید خودش رو در اختیار پسری قرار بده و سوار موتورش بشه و باهاش بی سر و صدا بره به مقصد مورد نظر.بگین دوست بوده و ازش سواستفاده کرده من همیشه از این کلمه دوست متنفر بودم به نظرم همین واژه که متاسفانه خیلی هم عادی شده منشا تمام این فسادهاست. دختر باید خودش رو نگه داره اصلا دوستی با یک پسر که معلوم نیست بخواد با اون ازدواج کنه یا نه چه معنی داره اگه میخوادش باید بیاد با خانوادش صحبت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج