۶۰۹۵۹۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

حریق گسترده در انبار مواد نفتی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق گسترده انبار مواد نفتی در شورآباد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق گسترده انبار مواد نفتی در شورآباد خبر داد.

جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۳:۳۲ امروز(پنجشنبه)، آتش سوزی گسترده ای در انبار مواد نفتی در شهرک مهدی آباد شور آباد گزارش شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محدوده حادثه جزو حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران نیز گفت: با توجه به اینکه حریق، گسترده بود، پنج ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند. همچنین آتش نشانی کهریزک نیز در محل حضور داشت.
وی با بیان اینکه آتش سوزی در یک مجتمع پتروشیمی با وسعت حدودا ۱۲ هزار متر رخ داد، در مورد جزئیات حادثه افزود: داخل این مجتمع چندین باب سوله وجود داشت که در آنها مواد نفتی و شیمیایی نگهداری می شد و آتش سوزی در یکی از این سوله ها به وسعت حدود ۸۰۰ متر که در تولید و نگهداری تینر فعالیت می کرد و بشکه های تینر در حجم بسیار بالایی در محوطه این سوله نگهداری می شد رخ داد.
ملکی با اشاره به اینکه بر اثر شدت آتش سوزی آتش از فواصل دور هم قابل رویت بود گفت: وقتی آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش از زیر سقف ها به بیرون می زد و شدت حرارت به حدی بود که باعث تخریب سقف ها شده بود. انفجار بشکه های تینز باعث گسترش آتش شده بود و همچنین در محوطه بیرونی و فضای باز این سوله نیز تعداد زیادی بشکه و مخازن ایستاده حاوی این مواد بود که شعله های آتش در حال سرایت به آنها بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش نشانان از چند جهت وارد عملیات و موفق شدند از گسترش آتش جلوگیری کنند و در نهایت در ساعت 5:41 دقیقه بامداد آتش خاموش شد و محل، برای ایمن سازی، لکه گیری و بررسی علت حادثه تحویل آتش نشانی کهریزک داده شد. همچنین یکی از آتش نشانان نیز در این عملیات دچار مصدومیت از ناحیه پا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج