۶۰۹۶۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گوگل فوتوز سریع‌تر از قبل می‌شود

شرکت گوگل به‌روزرسان جدیدی برای اپلیکیشن محبوب گوگل فوتوز (Google Photos) منتشر کرد. این به‌روزرسان که ورژن برنامه را به ۳٫۶ ارتقا می‌دهد باعث می‌شود که کاربران بتوانند سریع‌تر ویدیوهایشان را با افرادی که اینترنت نامناسبی دارند به اشتراک بگذارند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت گوگل به‌روزرسان جدیدی برای اپلیکیشن محبوب گوگل فوتوز (Google Photos) منتشر کرد. این به‌روزرسان که ورژن برنامه را به ۳٫۶ ارتقا می‌دهد باعث می‌شود که کاربران بتوانند سریع‌تر ویدیوهایشان را با افرادی که اینترنت نامناسبی دارند به اشتراک بگذارند.
گوگل فوتوز سریع‌تر از قبل می‌شود

روند کار این به‌روزرسان به این صورت است که در ابتدا یک نسخه پشتیبان کم حجم از ویدیوها گرفته می‌شود. این نسخه کم حجم سریع‌تر آپلود می‌شود و سریع‌تر می‌شود آن را با افراد دیگر به اشتراک گذاشت. زمانی که کاربر به منطقه‌ای رسید که اینترنت خوبی داشت نسخه اصلی که حجم بیشتری دارد جایگزین نسخه قبلی می‌شود.

البته این ویژگی جدید برای افرادی که اینترنت پرسرعتی هم دارند جالب خواهد بود. آن‌ها می‌توانند با سرعت بیشتری از ویدیوهای ۴K خودشان نسخه پشتیبان تهیه کنند. برنامه گوگل فوتوز این امکان را هم در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند با اضافه کردن دوستان‌شان به این اپلیکیشن عکس‌های مشترک‌شان را مشاهده کنند.
گوگل فوتوز سریع‌تر از قبل می‌شود

ویژگی جدید آپلود ویدیوها روی برنامه گوگل فوتوز فعلا برای نسخه اندروید این اپلیکیشن فعال شده و مشخص نیست که نسخه iOS آن در چه زمان این به‌روزرسان جدید را دریافت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج