جاباما
۶۰۹۶۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مایکروسافت Edge برای گوشی‌های اندرویدی و اپل

براساس اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت تصمیم دارد تا مرورگر Microsoft Edge تا پایان سال، به یک مرورگر قابل دسترسی روی چندین پلت‌فرم مختلف تبدیل شود.

وب سایت شهر سخت افزار - محمد مقدم: مایکروسافت در هنگام رونمایی از مرورگر Microsoft Edge، مدعی شد که این مرورگر از ابتدا نوشته است و قرار نیست نسخه به‌روز شده اینترنت اکسپلورر باشد؛ به همین جهت، Microsoft Edge توانست نظر مساعد علاقه‌مندان به سیستم‌عامل ویندوز را به خود جلب نماید. با این‌حال به‌نظر می‎رسد که ردموندی‌‏ها در تلاش هستند تا این مرورگر را روی سیستم‎‌عامل اندروید و iOS نیز ارائه دهند.
مایکروسافت Edge برای گوشی‌های اندرویدی و اپل

براساس اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت تصمیم دارد تا مرورگر Microsoft Edge تا پایان سال، به یک مرورگر قابل دسترسی روی چندین پلت‌فرم مختلف تبدیل شود. البته توجه داشته باشید که اطلاعات منتشر شده مبنی بر عرضه احتمالی مرورگر Microsoft Edge برای سیستم‌عامل iOS و اندروید تنها گمانه‌‏زنی است و هیچ تأییدیه رسمی از سوی مایکروسافت وجود ندارد.

با توجه به بازه زمانی اعلام شده، به‌نظر می‌رسد که ردموندی‎ها تنها سه ماه دیگر فرصت دارند تا هرچه سریع‌تر نسخه اندرویدی و iOS مرورگر محبوب مایکروسافت Edge را آماده نمایند. گمان می‌رود که سرویس‌های موتور بینگ از جمله جست‌وجو در وب و همچنین ترجمه متون با این مرورگر روی سیستم‌عامل اندروید و iOS، ادغام شده باشد.

عرضه مرورگر مایکروسافت Edge برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‎اس، بدین جهت حائز اهمیت است که این فرصت را در اختیار ردموندی‎ها قرار می‌دهد تا سهم Microsoft Edge را از بازار برنامه‎‌های مرورگر افزایش دهند. البته همان‌طور که گفته شد، این موضوع هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. پس به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به شایعات منتشر شده مبنی بر عرضه مرورگر مایکروسافت Edge برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‎اس نگریست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج