جاباما
۶۰۹۷۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بارش اولین برف پاییزی در سمنان

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ورود یک توده سرد به استان از کاهش محسوس دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: این توده به بارش باران و برف در برخی از نقاط استان انجامیده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ورود یک توده سرد به استان از کاهش محسوس دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: این توده به بارش باران و برف در برخی از نقاط استان انجامیده است.

غلامرضا حسنی غربا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین برف پاییزی با ورود این سامانه در برخی از مناطق شمالی استان و از جمله شهرستان‌های مهدیشهر و شاهرود بر زمین نشست.

وی بیشترین بارش برف در این استان را در ایستگاه ملاده شهمیرزاد برشمرد و افزود: بارش سه میلیمتری برف در این ایستگاه ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان در پاسخ به پریسشی در خصوص تداوم بارش‌ها به ایسنا اظهار کرد: این سامانه امروز نیز در استان سمنان فعال است و شاهد بارش باران در بسیاری از نقاط استان و بارش برف در برخی ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی از ادامه روند کاهش دما در استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: این سامانه بارش‌زا تا جمعه در استان فعال است و فردا کم‌کم از آسمان استان خارج می‌شود اما کاهش دما همچنان در استان و خصوصا مناطق مرتفع‌تر آن ادامه دارد.

حسنی غربا با اشاره به بارش باران در شش شهرستان این استان تصریح کرد: روز گذشته و امروز شاهد بارش‌های باران در شهرستان‌های سمنان، سرخه، مهدیشهر، شاهرود، دامغان و میامی بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان از بارش برف در برخی از نقاط استان سمنان خبر داد و گفت: برف ملاده شهرستان مهدی‌شهر را سفیدپوش کرد.

حسنی‌غربا ادامه داد: بیشترین میزان بارش نیز با حدود ۳۰ میلی‌متر در غرب شاهرود بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج