۶۱۰۰۵۸
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

تصادف پراید و سمند ۳ کشته بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف خودرو سمند با پراید در جاده سیمان در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ مرد ۳۰ تا ۴۰ ساله جان باختند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف خودرو سمند با پراید در جاده سیمان در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ مرد ۳۰ تا ۴۰ ساله جان باختند.

سید جلال ملکی افزود: ساعت ۸:۲۹ امروز حادثه تصادف در جاده سیمان حوالی پل فیروزآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو پراید و سمند به هنگام حرکت از مقابل و به دلایل نامشخص با یکدیگر برخورد کردند.
ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند یکی از سرنشینان به بیرون پرتاب شده بود و همچنین ۲ نفر در داخل سمند و یک نفر در داخل پراید محبوس بودند.
وی بیان کرد : آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات هر ۲ خودرو را برش داده و هر ۳نفر را از داخل خودروها خارج کردند.

به گفته ملکی این ۳ نفر بدلیل شدت جراحات وارده در این تصادف جان خود را از دست دادند و یک نفر که در ابتدای تصادف از خودرو پرتاب شده بود بدلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش یه قانونی بزارن تو ایران باسرعت 50 کیلومتر رانندگی کنند.تا این همه تلفات نداشته باشیم ..چیه این همه تصادف جاده ای هنوز فرهنگ سازی نشده تو جامعه که درست رانندگی کنند.زمان قدیم بهتر بود با خر و قاطر میرفتن مسافرت نه تصادفی بود نه کشته ای

    • AMIR LEO

      عیب نداره...مسعولین عزیز تشنه به خدمت هستن و ماشین هاشون رو بروز میکنن و ایمنی بالایی دارن مگه نه؟
      خاک تو این صنعت خودرو سازی ما

    • سینا

      احتیاط خیلی مهم هست خدا بیامرزه

    • بدون نام

      دو نفر در سمند و یک نفر در پراید جان دادند.پس اینقدر از معایب پراید نگویید.چون مشکل اصلی ناایمنی پراید نیست،مشکل فرهنگ رانندگی است.

      پاسخ ها

      • رجل

        موافقم بانظرتون مشکل اصلی نداشتن فرهنگ رانندگی بعضی افراده

      • بدون نام

        بجان خودم از روی که پراید به این مملکت پیدا شدند، بدون اینکه اطلاعی هم از محاسن و معایب این خودرو (پراید)خبری داشته باشم یک نفرت سنگین از این خودرو مرا آزار میداد و اکثر اوقات اگه بحثی میشد از معایب فراوان آن سخن میگفتم تا یکی دو ماه پیش که خوروام خراب شد و قطعات آن کمیاب و حتی نایاب بود بنا به اجبار مالی اقتصادی مجبور به خرید بک دستگاه پراید شدم خدا را شاهد میگیرم که خیلی مدت است که راننده ام و با اکثر خودروهای سبک و سنگین کار کرده ام از روزی که این خودروی ملی وارد زندگی ام شده برای خرید تا یکی دو خیابان اون ورتر میروم امیدی به بازگشت سالمم ندارم، ماها که نه زورمان میرسد و نه کسی داریم که بگویند اگه حقیقت باشد واگذارشان به خدا که جواب این همه خیانت به مردمی بیچاره و کم سرمایه را به خاک و خون می کشند در همین روزها با آینده نزدیک جواب خیانت و پرکردن جیب خودش با معامله جان مردک را بدهند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج