۶۱۰۰۹۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

برگزیت کار خودش را کرد!

سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرد بریتانیا به دلیل مساله برگزیت و تاثیر آن بر روی افزایش قیمت ها در این منطقه، بالاترین نرخ تورم در میان کشورهای بزرگ اقتصادی را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری مهر: سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرد بریتانیا به دلیل مساله برگزیت و تاثیر آن بر روی افزایش قیمت ها در این منطقه، بالاترین نرخ تورم در میان کشورهای بزرگ اقتصادی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، بریتانیا به دلیل برگزیت و فشار آن بر روی سطح استاندار زندگی، از بالاترین نرخ تورم در میان کشورهای بزرگ اقتصادی برخوردار است.

در همین حال افزایش هزینه واردات موادغذایی و سوخت، منجر شده تا قیمت ها در این منطقه در مقایسه با گروه جی ۷ (کشورهای پیشگام در اقتصاد جهانی)، با سرعت بیشتری، روند افزایشی داشته باشد.

همچنین رشد سالانه قیمت ها در بریتانیا در ماه اوت ۲.۹ درصد و این رقم برای ماه قبل از آن یعنی جولای، ۲.۶ درصد اعلام شده است که حاکی از سیر صعودی شاخص قیمت مصرف کننده در این منطقه و رسیدن به بالاترین سطح خود در ۴ سال اخیر است؛ این در حالی است که میانگین رشد قیمت در میان کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در این بازه زمانی، ۲.۲ درصد گزارش شده است.

بر همین اساس کشورهای گروه جی ۷ شامل آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و بریتانیا هستند؛ ضمن اینکه میانگین نرخ تورم بریتانیا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و جی ۲۰ هم بیشتر اعلام شده است.

بر پایه این گزارش، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرد: تورم قیمت انرژی و مواد غذایی در ماه اوت در بریتانیا به ترتیب به ۵.۹ درصد و ۱.۸ درصد افزایش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آ کیا

      فردا یه جایی یه جنگی را میندازه بعدش نفت و الماسش رو به سرقت میبره و همه چیز رو حل میکنه. به همین راحتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج