۶۱۰۱۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اهدای خون بیش از ۳۳ هزار نفر در تاسوعا و عاشورا

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۴۲ هزار و ۷۶۴ نفر به مراکز انتقال خون در سراسر کشور مراجعه کردند که از این تعداد، ۳۳ هزار و ۷۷۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.

ایسنا: سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۴۲ هزار و ۷۶۴ نفر به مراکز انتقال خون در سراسر کشور مراجعه کردند که از این تعداد، ۳۳ هزار و ۷۷۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.

دکتر بشیر حاجی بیگی با بیان این مطلب اظهار کرد: در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی، بیشترین میزان اهدای خون به ترتیب مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، فارس، خوزستان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، گیلان و اردبیل بود.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۱۵۱ نفر در طرح نوبت دهی اینترنتی اهدای خون ثبت نام کرده‌اند، افزود: بیشترین میزان مشارکت مردم در طرح نوبت دهی اینترنتی اهدای خون مربوط به استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز و کرمانشاه بوده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران گفت: بانوان استان‌های خراسان شمالی، ایلام، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بیشترین مشارکت را در اهدای خون در ایام عزاداری سالار شهیدان (تاسوعا و عاشورای حسینی) داشتند.

بنابر اعلام وب‌دا، به گفته حاجی بیگی، بیشترین میزان مشارکت اهدا کنندگان مستمر خون در استان‌های سمنان، تهران، البرز و چهار محل و بختیاری بوده است.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران در پایان یادآور شد: مردم ایران در صبح روز عاشورا، بیشترین مراجعه را به مراکز انتقال خون داشته‌اند و در این ایام، ۵ هزار و ۱۰۵ نفر برای اولین بار خون خود را اهدا کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج