جاباما
۶۱۰۱۹۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

شاه سعودی: ایران باید دست از سیاست های توسعه‎طلبانه دست بردارد

شاه عربستان اعلام کرد که برای برقراری امنیت در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، ایران باید دست از سیاست‎های «توسعه‎طلبانه» خود بردارد.

خبرگزاری فارس: «سلمان بن عبدالعزیز» شاه عربستان سعودی که در روسیه به سر می‌‏برد، امروز طی سخنانی در جمع مسئولان روس از جمله نخست وزیر روسیه اعلام کرد که گفت‎وگوی وی با ولادیمیر پوتین نتیجه بخش بود. وی در ادامه از مذاکراتش با طرف روسی درباره تقویت همکاری بین دو کشور در زمینه های مختلف تمجید کرد.

ملک سلمان تاکید کرد که ثبات امنیت خلیج فارس و خاورمیانه و حل بحران‌های کشورهایی چون یمن و سوریه مستلزم این است که ایران از سیاست‎های توسعه طلبانه خود دست بردارد.

به گزارش شبکه الاخباریه، وی افزود: ما بر ضرورت پایان درد و رنج ملت فلسطن و رسیدن به صلح عادلانه و جامع تاکید داریم.

ملک سلمان اعلام کرد که عربستان در مرحله تاریخی تغییر و تحول جامع در راستای چشم انداز ۲۰۳۰ به سر می برد و امیدواریم روسیه بتواند برای اجرای برنامه‎های چشم انداز ۲۰۳۰ به گونه ای همکاری کند که در راستای منافع دو کشور باشد.

شاه عربستان گفت: تلاش های کشورها ما در زمینه نفت و رسیدن به توافق کاهش تولید به منظور ایجاد توازن بین مصرف کننده و تولید کننده نتیجه بخش بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فک کنم شاه سعودی یه چیزایی رو میدونه این گفتنها فرق داره و اسراعیل هم سکوت کرده. فک کنم امریکا میخواد در مورد ایران دست به خطایی بزنه..حالا نوبت ایران که میخوان ناامنش کنن

    • بدون نام

      بابا خیلی پر رویی ، ایران داره جلوی آدمکشهایی که شما و آمریکا درست کردید و تمام دنیا به وحشی بودن و جانی بودن آنها اتفاق نظر دارند میگیره و با آن تروریستهای داعش و جبهه النصره میجنگد . اما رسم آدمهایی مثل شما و اربابانت بجای تشکر تهمت زدن است . اما مردم آزاده دنیا میدانند که توسعه طلب و تروریست پرور کیست حالا شاید سیاستمداران را با پول بخرید اما روز قیامت باید جوابگوی این همه خونی که شما ریختید باشید .

    • سید

      تو دیگه خفه اشغال وهابی کثافت تروریست

    • بدون نام

      اگر ایران و عربستان ،یک سیاست واحددر خاورمیانه و جهان داشته باشند و هر دو کشور نسبت به هم احترام متقابل داشته باشند و به یکدیگر نظر منفی و بد نداشته باشند و اختلافات کهنه و قدیمی را کنار بگذارند و به اصطلاح امروزی ،به روز باشند،صلح و آرامش در خاورمیانه بوجود خواهد آمد و هر دو کشور پیشرفت های زیادی در تمام زمینه ها خواهند داشت ،و حضور امریکا هم در منطقه کم رنگ خواهد شد،و یک صلح واقعی در جهان اسلام برقرار خواهد شد،مگر نه اگر هر دو کشور به سیاستهای گذشته خود ادامه دهند مردم هر دو کشور هیچ وقت رنگ صلح و آرامش و پیشرفت را که اروپائیان و امریکا ئیان و سایر کشورهای پیشرفته می بینند نخواهند دید و همیشه بدبخت و ذلیل در جهان خواهند بود و حضور امریکا و سایر ابر قدرتها دائمی خواهند بود.به قول قدیمی ها یکدست هیچ وقت صدا ندارد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج