۶۱۰۲۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سپاهان همچنان به دنبال جایگزینی برای نویدکیا

یک سال از خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال می گذرد، اما همچنان جای خالی او در میانه میدان طلایی پوشان احساس می شود.

ورزش سه: فصل گذشته سپاهان با عبدالله ویسی فصل را شروع کرد و محرم نویدکیا تا هفته هشتم و دیدار برابر ذوب آهن که برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد، در هر بازی دقایقی به عنوان یار ذخیره فرصتی برای نمایش توانایی های خود به دست می آورد، اما بالاخره زانوی آسیب دیده امان هافبک فانتزی و خوش فکر اصفهانی ها را برید و نویدکیا مجبور شد در ۳۴ سالگی از فوتبال خداحافظی کند.

5 قهرمانی سپاهان در لیگ برتر و 4 قهرمانی این تیم در جام حذفی طی این سال ها همه و همه در دورانی به دست آمده که نویدکیا یکی از مهره های اصلی و شاید تاثیرگذارترین چهره ی طلایی پوشان بوده است و نبض میانه میدان این تیم با هنرنمایی نویدکیا به حرکت در می آمد.

سپاهان در لیگ چهاردهم قهرمان لیگ شد؛ ولی پس از آن قهرمانی که در روز پایانی و به دنبال تساوی عجیب تراکتورسازی و نفت تهران به دست آمد، هرگز روی خوش ندیده. طی این مدت مربیانی نظیر استیماچ، ویسی و کرانچار برای خروج تیم از این شرایط به کار گرفته شده اند، اما طلایی پوشان که قدرت بلامنازع فوتبال ایران در دهه گذشته بودند، هنوز نتوانسته اند به روزهای خوب گذشته بازگردند.

سپاهان طی آن دوران همیشه نویدکیا را به عنوان موتور محرکه تیم در اختیار داشت؛ بازیکنی که متصل کننده خط میانی تیم به مهاجمین بود؛ ولی حالا با خداحافظی نویدکیا مربیان سپاهان هنوز نتوانسته اند جایگزینی مناسب برای این بازیکن پیدا کنند. البته فصل گذشته و در 6 دیداری که کرانچار در پایان فصل هدایت تیم را بر عهده گرفت، توانست از سرور جپاروف به خوبی در این نقش استفاده کند؛ ولی پافشاری منصوریان برای بازگرداندن او به استقلال بازهم نبض تیم کرانچار را به هم ریخت. در فصل جدید رافائل کریولارو برای بازی در این پست به اصفهان آمده است، اما این بازیکن علیرغم هوش بالایی که دارد از آمادگی بدنی به دور است و هنوز نتوانسته مهره ای مهم و تاثیرگذار برای سپاهان باشد.

این روزها بحث اضافه شدن یک دستیار به تیم سپاهان در جلسه مدیرعامل تیم با کرانچار مطرح شده است؛ گزینه ای که بسیاری از هواداران سپاهان امیدوارند نویدکیا باشد تا با حضور روی نیمکت در کنار کرانچار علاوه بر استفاده از تجربیات این مربی کروات بتواند محبوبیت کم رنگ شده پس از شکست به نفت تهران را به نیمکت تیم بازگرداند و ضمنا تجربیات خود را به بازیکنان فعلی تیم هم منتقل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج