جاباما
۶۱۰۶۲۱
۱۷ نظر
۵۱۷۳
۱۷ نظر
۵۱۷۳
پ

جذاب ترین خانواده های هالیوودی

هالیوود پر از خانواده هایی است که هر کدام به نوبه ای سعی دارند شهرت و محبوبیت خود را در میان هوادارانشان بیشتر کنند. هر کدام از آنها به طریقی برای این کار تلاش می کنند، به عنوان مثال برخی از آنها با زیبایی ظاهری و برخی دیگر به کمک موقعیت شغلی و حرفه ای که دارند جای خود را در دل هوادارانشان باز می کنند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هالیوود پر از خانواده هایی است که هر کدام به نوبه ای سعی دارند شهرت و محبوبیت خود را در میان هوادارانشان بیشتر کنند. هر کدام از آنها به طریقی برای این کار تلاش می کنند، به عنوان مثال برخی از آنها با زیبایی ظاهری و برخی دیگر به کمک موقعیت شغلی و حرفه ای که دارند جای خود را در دل هوادارانشان باز می کنند. اما کدامیک از این خانواده ها موفق تر بوده اند؟ اگر دوست دارید بدانید، در ادامه مطلب با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید.
کارداشیان ها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
آیا در هالیوود، خواهرانی مشهورتر از کاداشیان ها دیده اید؟ این خانواده به لطف سرمایه کلانی که داشتند توانستند خود را در میان ستاره ها جا کنند. البته هر کدام از آنها حرفی برای گفتن دارند. به عنوان مثال کیم کارداشیان و کایلی جنر در دنیای آرایش و زیبایی تحولی ایجاد کرده و هر کدام محصولات زیبایی خود را تولید و روانه بازار کرده اند. کندال جنر نیز جزو یکی از سوپرمدل های دنیای مد و فشن است که جدا از شهرت خانوادگی، خود با هنری که در این زمینه داشت توانست به جایگاه بالایی برسد. شاید این خانواده از نظر شما هیچ حذابیتی نداشته باشد اما در هالیوود حرف اول را می زنند.
حدیدها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
یولاندا حدید مدل هلندی- آمریکایی و مادر دو ستاره این روزهای دنیای فشن، جی جی و بلا حدید، است. او در بزرگ کردن دخترانش وسواس زیادی به خرج می دهد. به گفته او: «من همیشه به آنها می گویم که مطمئنا زنان زیباتر از شما هم وجود دارند اما آنچه باید شما را از دیگران متمایز کند، هنرتان است.
از آنجا که شما همیشه با مردم در ارتباط اید و باید بیشترین تاثیر را بر آنها بگذارید، احترام گذاشتن و مهربان بودن با آنها از واجبات است.» شاید به خاطر رفتار قابل تحسین این خانواده با دیگران است که در لیست جذاب ترین خانواده های هالیوودی قرار گرفته اند.
بکهام ها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
با داشتن پدر و مادری چون دیوید و ویکتوریا بکهام، بروکلین بکهام نیز جزو محبوب ترین نوجوان های هالیوودی خواهد بود. او برخلاف بسیاری از پسرهای هم سن و سالش، آنقدر خوش لباس است که در دنیای مد درخشیده و حتی عکس او را روی جلد مجله مشهور «Vogue» نیز چاپ کرده اند. او می گوید: «من به مد احترام می گذارم اما هر مدی را دنبال نمی کنم. من دوست دارم که سبک لباس پوشیدن خاص خودم را دنبال کنم.»
علاوه بر مادلینگ، او به عکاسی، به خصوص عکاسی پرتره، نیز علاقه دارد. ویکتوریا بکهام او را تشویق می کند تا در فشن شوهایی که خود برگزار می کند، به عنوان عکاس حضور داشته باشد اما گویا در حال حاضر از انجام این کار خجالت می کشد.
استالونه ها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
سیلوستر استالونه یکی از ستاره های فیلم های اکشن دهه 70، 80، 90 و حتی سال 2015 هالیوود است. او 3 دختر به نام های سوفیا، سیستین و اسکارلت دارد که محبوبیت و جذابیت پدر را به ارث بردند. او در مورد دخترانش می گوید: «دخترانم بهترین دوست های من هستند، زمانی که در کنار آنها هستم، لحظه لحظه از زندگی ام خاطره انگیز و دلنشین می شود، تجربه ای که هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.» همسر او، جنیفر فلیون، نیز یک سوپر مدل است که در مورد سیلوستر استالونه می گوید: «من به او نمره کامل می دهم زیرا که او یک پدر فوق العاده است.»
اسمیت ها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
مانند خانواده اسمیت را نمی توانید در هالیوود بیابید. ویل اسمیت از زمان بازی در « Fresh Prince of Belair » همچنان محبوبیت خود را در میان هوادانش حفظ کرده است. همسر او جیدا پینکت نیز جزو زنان مشهوری محسوب می شود که گذر زمان هیچ تاثیری بر ظاهرش نگذاشته و زیبایی و جوانی او زبانزد خاص و عام است. فرزندان آن جیدن و ویلو نیز اخیرا جای خود را در دنیای مد و فشن به خوبی باز کرده اند. آنها با برندهای مشهوری چون لویی ویتون، مارک جاکوبز و شنل و... همکاری کرده اند. موفقیت این خانواده در کنار هم دست به دست داده تا آنها نام جذاب ترین ها را از آن خود کنند.
برکستون ها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
خانواده برکستون را از سال 2011 تاکنون در تلویزیون دیده ایم. از آن زمان تا به حال محبوبیت این خانواده روز به روز بیشتر شده است. دختر بزرگ آنها تونی برکستون خواننده، مشهورترین فرد این خانواده است که تا به حال نامزد 11 گرمی شده که 7 تای آن را از آن خود کرده است. علاوه بر صدای گیرایش، موهای کوتاه او نیز تبدیل به یکی از جذابیت های او شده است. خواهر کوچک او، تامار برکستون، نیز یک موسیقی دان تواناست که اخیرا چهارمین آلبوم خود را روانه بازار کرده است.
کامزها
جذاب ترین خانواده های هالیوودی
شان جان کامز که با نام دیدی مشهور است، رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی است. او در دنیای مد جزو بهترین ها محسوب می شود. در سال های اخیر، نه تنها خودش که پسر او نیز در صنعت مد بسیار تاثیرگذار بوده است. پسرش، کریستین، در مورد پدر خود می گوید: «پدرم الگوی من است. البته من از او بهترم اما خب او هم چندان بد نیست (چشمک)».
کریستین در دو فشن شو دولچه و گابانا در میلان شرکت کرد. البته او به تنهایی هنر پدرش را به ارث نبرد، بلکه دختران دوقلوی دیدی نیز هر کدام در دنیای مد تجربه هایی را در کارنامه خود، حتی قبل از سنین نوجوانی، ثبت کرده اند که قابل تحسین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بکهام ها

    • بدون نام

      فقط حديد ها

    • الف م

      عالیییی

    • بدون نام

      کارداشیان ها که مفت نمی ارزن

    • بدون نام

      این اسمیت ها جیه؟ ... افتضاحن یه مشت زشت

    • صبا

      اونوقت استالونه ها چی داشتن

    • بدون نام

      فقط بکهام ها قابل تحسین هستن ...

    • بدون نام

      از کامز هام حرف بزنین دیگه گناه دارن

    • سحر

      همشون رو دوست دارم. مرسی جالب بود خیبیییلی

    • biba

      فقط اسمیت ها✌✌

    • ریحانه

      چرا نظر منو نداشتی. نکنه فامیلتونه

    • بدون نام

      خانواده "شریفی نیا" رو فراموش کردی!!

    • بدون نام

      حال ب هم زن تر از کارداشیان ها جایی ندیدم

    • بدون نام

      به نظرتون این ویکتوریا دیوید بکهام رو چیز خور نکرده ؟؟؟
      آخه مردی که پولداری و خوشگلی رو با هم داره بهتر از این گیرش می اومد ،فوری هم سه تا آورد که پابند زندگیش کنه زرنگ !!!

    • شیما

      شیرین ....چقدر تو بامزه ای

    • مریم

      وااااااای من چقدررررررررر از این کارداشیان ها بدم میاد

    • T...T

      من خودم به شخصه بکهام ها و اسمیت ها رو خیلی دوست دارم هر چند یکی از طرفدار های پروپاقرص بروکلین بکهام هستم و واقعا هم همنطور که توضیح دادن واقعا هم پسر شیک پوشی هس سبک خاص خودش رو داره واقعا عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج