۶۱۰۶۹۰
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

پیک‌نیک راننده ایسوزو را به کام مرگ کشاند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: راننده جوان خودروی ایسوزو که از قائنات به مشهد آمده بود، بر اثر روشن‌کردن یک دستگاه پیک‌نیک در فضای محصور کابین خودرو، دچار مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن شد و جان باخت.

ایسنا و به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: راننده جوان خودروی ایسوزو که از قائنات به مشهد آمده بود، بر اثر روشن‌کردن یک دستگاه پیک‌نیک در فضای محصور کابین خودرو، دچار مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن شد و جان باخت.
حسن جعفری عنوان کرد: وقوع حادثه مشکوک به گازگرفتگی دقایقی قبل توسط عابرین پیاده در حوالی بوستان غدیر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی نجاتگران ایستگاه نهم آتش‌نشانی را بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به خارج‌کردن مرد حادثه‌دیده از کابین خودرو توسط تیم امداد و نجات آتش‌نشانی، اظهار کرد: پس از بررسی علائم حیاتی مرد جوان توسط تکنسین‌های اورژانس، مرگ وی تایید شد.

جعفری با اشاره به وجود یک دستگاه پیک‌نیک روشن در فضای محصور کابین خودرو، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، مرد مزبور به دلیل مسمومیت شدید ناشی از استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن جان خود را از دست داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه متوفی برای بررسی علت دقیق وقوع حادثه به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد، گفت: متاسفانه در فصل سرما برخی از افراد به‌ویژه رانندگان خودروهای سنگین از گازهای پیک‌نیکی در کابین خودرو استفاده می‌کنند که این عامل بسیار خطرناک بوده و پیامدهایی نظیر این حادثه به دنبال خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد ...بعضی ها یعنی نمیدونه پیک نیک گاز تولید میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من به شما بگم که رانندگان کامیون برای کم خوابی و رفع خستگی با پیکر نیک یکی دو بست تریاک می کشند در همان کابین اما فراموش میکنند لای درب را باز کنند که نتیجه این است من خودم 15سال با کامیون کار کرده ام واقعآ سخت است و خسته کننده خدایشان بيامرزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج