۶۱۰۷۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«بزم رزم» در صدر پرفروش‌های «هنر و تجربه»

مستند سینمایی «بزم رزم» پس از سه هفته اکران و با در نظر گرفتن این نکته که در دهه محرم روی پرده نرفته است، در صدر فروش فیلم‌های مستند گروه سینمایی «هنر و تجربه» قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: مستند سینمایی «بزم رزم» پس از سه هفته اکران و با در نظر گرفتن این نکته که در دهه محرم روی پرده نرفته است، در صدر فروش فیلم‌های مستند گروه سینمایی «هنر و تجربه» قرار گرفت.

پخش کننده گروه سینمایی «هنر و تجربه» اعلام کرد؛ مستند سینمایی «بزم رزم» ساخته سید وحید حسینی پس از سه هفته اکران و بدون نمایش در دهه محرم در صدر فروش فیلم‌های مستند این گروه سینمایی قرار گرفت.

اکران فیلم مستند «بزم رزم» از تاریخ ۲۲شهریورماه در سینماهای تهران و شهرستان آغاز شد. این فیلم در تهران در سینماهای کوروش، موزه سینما، فرهنگ،چارسو، خانه هنرمندان روی پرده رفت و به دلیل استقبال مخاطبان، نمایش این فیلم در برخی از سینماها به سانس فوق العاده رسید و همزمان با تهران در شهرهایی چون مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان نیز روی پرده رفت.

براساس این گزارش، تاکنون ۱۵۰۰ مخاطب در تهران و شهرستان به تماشای مستند سینمایی «بزم رزم» نشستهاند.

اکران این مستند ادامه دارد و خانه هنرمندان فردا یکشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ یک سانس فوق العاده به این اثر اختصاص داده است.

مستند سینمایی «بزم رزم» براساس پژوهش و به کارگردانی سید وحید حسینی است که درباره سرگذشت موسیقی ایران در دهه ۶۰ و اتفاق‌هایی است که برای هنر موسیقی در بعد از انقلاب رخ داده است. این مستند روایت اهالی موسیقی از آن دوران است.

حسین علیزاده، بیژن کامکار، مجید درخشانی، حمید شاهنگیان، حسن ریاحی، علی اکبرشکارچی، محمد گلریز، همایون رحیمیان، کامبیز روشن روان، حسام الدین سراج، فیروز برنجان و مهدی کلهر از جمله هنرمندان و مسئولان وقت در عرصه مدیریت بر هنر موسیقی هستند که در این مستند حضور دارند و درباره هنر موسیقی و چگونگی حفظ و اشاعه این هنر در شرایط روزهای پس از انقلاب و جنگ صحبت کرده‌اند.

مستند سینمایی «بزم رزم» نامزد بهترین کارگردانی، فیلم، تدوین و پژوهش از هشتمین جشن مستند خانه سینما شد و توانست دیپلم افتخار و تندیس بهترین پژوهش را از دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت دریافت کند و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین پژوهش فیلم مستند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج