جاباما
۶۱۰۸۵۵
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

علت فوت عباس کیارستمی

«خونریزی مغزی ناشی از داروهایی که در خارج از ایران برایش تجویز کرده بودند، سبب فوت آن شد و مردم باید از این مسئله آگاه باشند.»

خبرگزاری فارس: ایرج فاضل در ارتباط با پرونده مرحوم کیارستمی اظهار داشت: این پرونده به سرانجام رسید ولی به نتیجه آن توجه نشد. به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان تأیید نمی‌کنم که برای هر بیماری دادگاهی ویژه تشکیل بدهیم.

وی افزود: تشکیل دادگاه ویژه برای هر بیماری درست نیست و شخصیت آن هم هر کسی باشد فرقی ندارد چرا که به نظرم آنچه که داریم را بی‌اعتبار می‌کند و خدمت به مردم به شمار نمی‌رود.

رئیس سازمان نظام پزشکی اولین خطا در مورد پرونده مرحوم کیارستمی را تشکیل دادگاه ویژه برای آن برشمرد و گفت: برای هیچ بیماری نباید دادگاه ویژه تشکیل دهند در ارتباط با این پرونده به نظرم موضوع به بیراهه رفت و تحت تأثیر مطبوعات و جامعه پرونده مسیر طبیعی را طی نکرد.

فاضل گفت: در حالی که هر پرونده از نظر داوری و بررسی عدالت باید در مسیر قانونی ارزیابی شود، همچنین تا جایی که بنده اطلاع دارم این پرونده بیش از هر پرونده دیگری واکاوی شده است.

وی تصریح کرد:‌ مرحوم کیارستمی تحت عمل جراحی به دلیل بیماری‌اش قرار گرفت و پس از آن به عوارضی برخورد کرد و علیرغم وخامت اوضاعی که داشت، درمان برای آن انجام شد و پس از آن به توصیه پزشکان مرخص شد.

رئیس سازمان نظام پزشکی افزود: مرحوم کیارستمی در شرایطی از بیمارستان ترخیص شد که در وضعیت رضایت‌بخشی به سر می‌برد ولی یک مسافرت بی‌هنگام برای آن انجام گرفت و این مسئله در حالی است که اصولاً پزشکان در این فاز از بیماری معمولاً اجازه پرواز به بیمار را نمی‌دهند.

فاضل با بیان اینکه سرانجام مرحوم کیارستمی به دلیل عارضه‌ای بی‌ارتباط با عمل جراحی‌اش فوت کرد،‌ گفت: خونریزی مغزی ناشی از داروهایی که در خارج از ایران برایش تجویز کرده بودند، سبب فوت آن شد و مردم باید از این مسئله آگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه همیشه سعی می‌کنیم از کاه، کوه بسازیم و خبررسانی‌های ما خوب و دقیق برای مردم نیست. پرونده کیارستمی نیز از این موضوع مستثنی نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرباقری

      درست میگن ایشون
      مثل همون‌مریضی ک بخاطر نداشتن پول
      در خمینی شهر اصفهان
      و ده ها یا صدها مورد دیگه
      بذارید جامعه پزشکی کارخودشو بکنه
      هر جایی ک صلاح دونستن ورود پیداکنند
      و هرجایی هم ک صلاح ندونستن ک کشک

    • بدون نام

      از اول هم مشخص بود که میندازن گردن خارج از کشور ، فقط طرف دکتر های بیسواد رو میگیرن

    • بدون نام

      بله همه مقصرند جز شما

    • بدون نام

      از دکتر فاضل هم نمیشه انتظار داشت طرف پزشکان را نگیرد. متاسفانه نمیتوان به اظهارات پزشکان در دفاع از هم‌صنفان خود اعتماد کرد چون تجربه نشان داده که منافع مشترک را به منافع مردم و جامعه ترجیح میدهند.

    • بدون نام

      بس کنید .هر روز درمورد این بنده خدا.انگار آسمان سوراخ وهمین یه موجودو رو زمین انداخته و خدا دیگراز چنین خلقتی عاجزه.

      پاسخ ها

      • م

        تو از درکش عاجزی

    • نیما

      خدا پدرتو بيامرزه

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      آدم ها عمر جاودان ندارن سن كيارستمي هم كم نبود بعد بيماري و جراحي هم داشته مسافرت رفتنش چي بوده ديگه

    • م

      همینکه از اول تا حالا همش به علت فوت اشاره میکنن و حرفی درباره اقدامات درمانی ماه اول بستری ایشون در بیمارستان نمیگن خودش گواه اینه که حق با خانواده استاده؛ فقط کاش عین همون مواردی که میخوان نگن ... اینجا هم سکوت میکردن تا اینقدر زخم روی زخم اضافه نمی شد- آقای دکتر از کاه کوه ساختن هنر نیست همه بلدن . از کوه کاه ساختن هنر میخواد که الحمداله توی این مملکت خیلی از کسانی که باید پاسخگو باشند بلدند و ایشون هم جزء همون دسته هستند . هنر مدیریت توی ایران همینه که از کوه کاه بسازن ... شما مدیر لایقی هستید . انتخاب یا انتصاب یا هر چیز دیگه ای هست مبارکتون باش آقای دکتر

    • بدون نام

      متاسفانه هميشه حق با پزشك ها هستش تو ايران

    • بدون نام

      مردم چقدر ساده انديشن حتما بايد بندازن گردن پزشكا كه دلشون خنك شه مقصر اصلي خود كيارستمي هست قطعا

    • بدون نام

      نميدونم اين هنرمندا چرااروپا و آمريكا رو ول نميكنن حتي بعد پيري با حال وخيم و بعد عمل بعد اگرهم مردن ميگن دكتر هاي ايران بدن من كه تا حالا هر دكتري رفتم خيلي انسان بودنو كاربلد البته توقع خدايي هم ندارم ازشون

    • بدون نام

      روحش شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج