۶۱۰۸۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۱۶


فال روزانه 1396/07/16
فال روزانه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 16 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، قابل اعتماد، با قدرت تخیل بالا، حساس و صاف و صادق هستید. شما از آن آدم هایی نیستید که با یک نگاه عاشق می شوند، اما وقتی عاشق بشوید عشقتان تا ابد ادامه خواهد یافت. امسال از آن سال هایی است که احتمال پیدا کردن عشق زندگیتان بسیار زیاد است و اگر هنوز مجرد هستید شاید تا پیش از فرا رسیدن تولد بعدیتان ازدواج هم کرده باشید! شما شخصی بسیار منظم و با برنامه هستید که همه ی کارهایتان را با نقشه و حساب شده پیش می برید، اما اگر دچار غرور و خودبینی شوید نخواهید توانست این موفقیت خود را زیاد ادامه بدهید. امسال شما روش های جدید و تکنولوژی های مدرن را در کار و حرفه ی خود به کار خواهید گرفت و همین برای شما موفقیت های زیادی را به همراه خواهد داشت. بی شک منافع اقتصادی بیشتری به دست خواهید آورد و همین باعث خواهد شد که بخواهید پول بیشتری صرف رفاه خود و خانواده تان بکنید. فقط باید مواظب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید. شرکت در فعالیت های اجتماعی و رفتن به سفر شما را با اشخاص مهمی در ارتباط خواهد گذاشت که می توانند به رشد و پیشرفتتان کمک کنند.
فال روزانه 1396/07/16
امروز شما احساس می کنید هر چه بگویید بی فایده است و هیچ کسی صدایتان را نمی شنود. این موضوع آنقدر باعث نگران شدن شما شده است که حتی نمی توانید به این مسئله توجه کنید که شاید شما دارید پیامتان را به روش اشتباهی می رسانید و همین باعث شده است که دیگران متوجه حرف هایتان نشوند. اگر دارید سعی می کنید استفاده از یک برنامه ی کامپیوتری را یاد بگیرید و یا دانش ریاضی خود را افزایش دهید امروز احتمال موفقیتتان زیاد نخواهد بود. سعی کنید امروز ذهن خود را روی کارهایی متمرکز کنید که چندان با علم و تکنولوژی در ارتباط نیستند، فردا روز بهتری برای انجام این جور کارها خواهد بود.

فال روزانه 1396/07/16
امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را با افراد جدیدی که در زمینه های مختلفی فعالیت دارند آشنا خواهد کرد. بحث های جالبی بین شما پیش خواهند آمد و از این مصاحبت لذت خواهید برد. در ابتدا ممکن است باز کردن سر صحبت کمی برایتان دشوار باشد و احساس کنید جسارت و اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار را ندارید، اما به محض این که شروع کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر با همسر یا نامزدتان در این جمع شرکت کنید احتمالا او را زیاد نخواهید دید چون هر دویتان مشغول صحبت کردن با دیگران خواهید بود. فقط مواظب باشید طوری برخورد نکنید که انگار او برایتان اهمتی ندارد، چون بعدا مجبور خواهید شد کلی منت کشی کنید!

فال روزانه 1396/07/16
وسیله ای که در زندگی روزمره ی خود به طور مرتب از آن استفاده می کنید امروز ممکن است به طور ناگهانی خراب شود و این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی شما خواهد شد. اصلا هول نشوید و از یک متخصص و یا یکی از دوستانتان که در این زمینه اطلاعات کافی دارد کمک بگیرید. این جور مواقع همیشه دست به کار شدن برای حل مشکل خیلی بهتر از عزا گرفتن است. امروز وقتی در مورد احساسات و خواسته هایتان با دیگران صحبت می کنید این احساس به شما دست می دهد که انگار دارید با دیوار صحبت می کنید. اما واقعیت این است که حتی اگر تظاهر به نشنیدن بکنند هم آنها دارند حرف هایتان را می شنوند!

فال روزانه 1396/07/16

امروز مکالمه ای طولانی بین شما و شخصی که دوست دارید باعث خواهد شد که رابطه تان رو به بهبود برود و اگر این اواخر با مشکلی مواجه بوده اید بتوانید آن را بین خودتان حل کنید. در محل کارتان سعی کنید در مورد مشکلاتی که وجود دارند با همکارانتان صحبت کنید و اطلاعات خود را با هم به اشتراک بگذارید، این بحث در نهایت به پیدا کردن راه حل های مفیدی ختم خواهد شد. البته بحث های جدیدی نیز در این روند مطرح خواهند شد که باید برای آنها هم نقشه ها و راه حل های لازم را پیدا کنید. امروز خواسته های شما از زندگی خیلی زیاد نیستند و تنها چیزی که می خواهید وفاداری دوستانتان است! خوب، این اصلا خواسته ی زیادی نیست!
فال روزانه 1396/07/16

امروز وسیله ی الکترونیکی جدیدی، مثل یک موبایل، تبلت یا کامپیوتر برای خودتان یا خانه تان خواهید خرید که شما را حسابی هیجان زده خواهد کرد. اگر می خواهید این وسیله به اندازه ای که انتظار دارید عمر کند باید با دقت بیشتری از آن استفاده کنید. امروز عشق روی چندان خوشی به شما نشان نخواهد داد و این موضوع حتی اگر بدانید در دراز مدت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت هم باعث ناراحتی شما خواهد شد. شاید وضعیت موجود برایتان چندان لذت بخش نباشد برای رسیدن به آنچه می خواهید باید این مراحل را پشت سر بگذارید. اگر خوب نگاه کنید نور انتهای این تونل تاریک را خواهید دید، امیدوار باشید!

فال روزانه 1396/07/16

امروز مسئولیت هایی که در خانه دارید آنقدر وقتتان را خواهند گرفت که وقت چندانی برای انجام دادن کارهای شخصی و دنبال کردن علایقتان برای شما باقی نخواهد ماند. با این حال زندگی خانوادگیتان آنقدر برایتان مهم و با ارزش است که حتی اگر مجبور باشید از برخی از خواسته های خودتان بگذرید هم اصلا برایتان مهم نیست و حاضرید برای ثبات خانواده ی خود هر کاری که لازم باشد را انجام دهید. امروز سرتان حسابی شلوغ خواهد بود و مدت زمان زیادی هم مشغول مکالمات تلفنی برای انجام هماهنگی های لازم برای یک جلسه یا گردهمایی خواهید بود. رفتن به بازار را برای روز دیگری بگذارید، امروز آنچه لازم دارید را پیدا نخواهید کرد.
فال روزانه 1396/07/16
شما امروز زیاد حال و حوصله ی حرف زدن ندارید و فکر می کنید حالا که حرف خوب و خوشایندی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت کنید. با این حال مخفی نگه داشتن این افکار منفی و ناخوشایند نیز چندان به نفعتان نخواهد بود. سرکوب کردن این انرژی منفی تنها باعث قدرتمندتر شدن آن خواهد شد. با در میان گذاشتن این بحران درونی با شخصی که مورد اعتمادتان باشد باری که روی دوشتان سنگینی می کند را سبکتر خواهید کرد و شاید حتی با گرفتن مشورت بتوانید از شر آن خلاص شوید. حتما نگاهی به تیتر اخبار مهم امروز بیندازید، به احتمال زیاد خبری پیدا خواهید کرد که می تواند اثرات زیادی روی زندگی شما داشته باشد.

فال روزانه 1396/07/16
در محل کارتان مشکلی پیش آمده است که شما و همکارانتان هر یک سعی دارید تقصیر را به گردن دیگری بیندازید، به جای این کار به دنبال راه حل باشید. شما نسبت به علاقه ای که دوستانتان به شما دارند دچار تردید شده اید و نیاز دارید راهی پیدا کنید تا از حقیقی بودن این دوستی اطمینان حاصل کنید. این احساس نا امنی که در حال حاضر در روابط خود احساس می کنید به روابط دوستی شما لطمه ای وارد نخواهد کرد و برعکس، باعث خواهد شد به طور صمیمانه ای با دوستان خود در مورد احساسات خودتان و آنها صحبت کنید. به جای این که با حالتی تند و انتقادی سر بحث را باز کنید سعی کنید با آرامش و در کمال صدافت در مورد احساسات خود صحبت کنید.

فال روزانه 1396/07/16
امروز رویاها و خیالاتی غیر عادی ذهن شما را به خود درگیر کرده اند، این اصلا به این معنی نیست که دارید عقلتان را از دست می دهید. درست است که چنین چیزهایی با منطقتان جور در نمی آیند، اما این خواب و خیال ها به احتمال زیاد برای این هستند که پیام خاصی را به شما انتقال دهند. دیده ها و شنیده هایتان را یادداشت کنید و به آنها فکر کنید تا در این مورد به نتیجه برسید. شما امروز احساس می کنید که در زندگی حرفه ای خود در یک مرحله گیر افتاده اید و هیچ پیشرفتی نمی کنید. فکر می کنید زحماتتان دیده نمی شوند و باید مسیرتان را تغییر دهید. اکنون زمان خوبی برای تغییر مسیر دادن نیست، کمی بیشتر صبر کنید تا نتیجه زحمات خود را ببینید.

فال روزانه 1396/07/16
شما عاشق این هستید که برای خودتان هدف گذاری کنید و سپس نقشه هایی حساب شده برای رسیدن به این اهداف تعیین کنید. اهداف شما در حال حاضر مشخص هستند و مشتاق هستید که هر چه در اختیار دارید را برای رسیدن به موفقیت به کار بگیرید. شاید امروز اقدام خاصی نکنید، اما دارید خودتان را برای روزهای پر از کار و تلاش آینده آماده می کنید. فعلا لازم نیست برای انجام هیچ کاری عجله کنید، به زودی ورق به نفع شما برخواهد گشت و در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. درست است که شما آدم خیلی رمانتیکی نیستید، اما اگر هنوز مجرد هستید امروز ممکن است جای خالی عشق را در زندگی خود احساس کنید!

فال روزانه 1396/07/16

شما امروز احساس می کنید که اتفاق فوق العاده ای برایتان خواهد افتاد، اما از باور کردن این خیال خود می ترسید و نگرانید که مبادا اوضاع برعکس انتظارتان پیش برود. خواه این خیالتان به حقیقت بپیوندد یا خیر، همین که اجازه بدهید این انرژی مثبت در روزتان جریان پیدا کند باعث خواهد شد همه چیز برایتان به خوبی پیش برود. حتما خودتان از قدرتی که افکارمان می توانند داشته باشند آگاه هستید. امروز ممکن است اطلاعات جدیدی را به دست بیاورید که شما را در مرکز توجه قرار خواهند داد. همه ی اطرافیانتان به علاوه ی اشخاصی که در زمینه ی حرفه ای شما افرادی تأثیرگذار هستند می خواهند بفهمند شما این توانایی های خود را از کجا به دست آورده اید.

فال روزانه 1396/07/16
اگر قصد ثبت نام در کلاس کامپیوتر، هنر و یا علوم مختلف را داشته اید امروز روز خوبی برای این کار خواهد بود. اگر هم قبلا کلاس هایتان را شروع کرده اید امروز درس های بسیار جدید و آموزنده ای برای شما به همراه خواهد داشت. فراموش نکنید که از مطالب کلاس امروزتان یادداشت برداری کنید تا این اطلاعات مهم از یادتان نروند. امروز یکی از دوستانتان و شاید حتی عشقتان از شما تقاضای انجام کاری را خواهد داشت. طبیعتا شما می خواهید هر کاری که از دستتان بر می آید را انجامدهید، اما متأسفانه مسئولیت ها و وظایف دیگری به عهده تان هستند که نمی شود به آنها بی تفاوت باشید. قولی ندهید که نتوانید از پس انجام آن بر بیایید، بهتر است از همان اول بگویید «نه»!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج