۶۱۰۹۴۸
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

تکذیب خودكشی دختر مورد علاقه جوان مهابادی

خبر خودكشي دختر مورد علاقه جوان مهابادي تکذیب شد.

روزنامه اعتماد: خبر خودكشي دختر مورد علاقه جوان مهابادي تکذیب شد.
چند روز پس از كشف جسد سوخته جوان ١٩ ساله مهابادي حالا احتمالات جديدي درباره انگيزه‌هاي اين جنايت تكان‌دهنده مطرح شده است. توضيحات منصور برمكي پسر عموي مقتول در گفت‌وگو با «اعتماد» نشان از پيچيده بودن اين پرونده دارد. سوم مهرماه امسال بود كه پليس مهاباد جسد يك جوان ١٩ ساله به نام صادق برمكي را در يك جاده روستايي نزديك اين شهر كشف كرد.
كارآگاهان پليس مهاباد پس از تحقيقات گسترده متوجه رابطه دوستانه مقتول و جوان ديگري به نام دانيال شدند. صادق و دانيال از دوره دبيرستان با هم رابطه دوستانه داشتند و در دانشگاه هم در رشته حسابداري هم‌دانشگاهي بودند. دانيال پس از مراجعه به پليس ابتدا نقش خودش را در اين جنايت انكار كرد اما بعدا پذيرفت كه او هم نقش داشته است. پس از اعترافات دانيال سه همدست ديگر او هم دستگير شدند.
دو تن كه در جريان جنايت نقش داشته‌اند و يك نفر كه چاقو و ساتور را در اختيار آنها قرار داده بود. بررسي‌هاي پزشكي قانوني، نشان داد كه صادق با ضربات چاقو و ساتور به قتل رسيده و بعدا جسد او هم به آتش كشيده شده است. آنها از تمامي مراحل جنايت‌شان فيلمبرداري هم كرده بودند و با جسد صادق سلفي گرفته بودند. عملي عجيب كه تاكنون در جنايت‌هاي كشف شده در كشور سابقه نداشته است. از همان روزي كه اين خبر منتشر شد يك علامت سوال بزرگ شكل گرفت. اينكه انگيزه قاتلان جوان، از دست زدن به چنين جنايتي چه بوده است.

رييس كل دادگستري استان آذربايجان غربي انگيزه قتل و سوزاندن جسد «صادق» را مسائل ناموسي اعلام كرده است. توكل حيدري به خبرگزاري «ميزان» گفته است: «يكي از متهمان در تحقيقات ابتدايي بازپرسي، به قتل با انگيزه مسائل ناموسي اعتراف كرده است. » حيدري در عين حال اين را هم اضافه كرده كه تحقيقات درباره «زواياي ديگر اين جنايت»
ادامه دارد.

تكذيب خودكشي دختر مورد علاقه صادق

دانيال دوست صميمي صادق و يكي از متهمان پرونده در اعترافاتش گفته است كه اختلاف او و صادق از زماني آغاز شده كه دختر مورد علاقه‌اش با صادق رابطه دوستي داشته و همين اتفاق موجب شده تا از دوست صميمي‌اش كينه به دل بگيرد و نقشه قتل او را طراحي كند و به اتفاق دو نفر از ديگر دوستانش آن را عملي كند. همزمان با طرح اين موضوع شبكه‌هاي اجتماعي پر شد از عكس صادق در كنار دختري كه ادعا مي‌شود با او رابطه دوستي

داشته است.

در خبر بدون منبعي كه در تلگرام دست به دست مي‌شود ادعا شده كه اين دختر جوان بعد از انتشار خبر قتل صادق، دست به خودكشي زده است. منصور برمكي، پسرعموي مقتول در گفت‌وگو با «اعتماد» خبر خودكشي اين دختر را تكذيب كرد: «اين خبر از اساس دروغ است؛ مهاباد شهر كوچكي است و اگر چنين اتفاقي رخ داده بود حتما همه مردم شهر باخبر مي‌شدند.» منصور برمكي مي‌گويد فضاي مهاباد اين روزها نيازمند آرامش است و نبايد با طرح اين شايعات رسيدگي به پرونده دچار آسيب شود. او حتي به تقاضاي خانواده مقتول پس از اين حادثه اشاره مي‌كند كه در اطلاعيه‌اي از مردم شهر خواسته بودند آرامش شان را تا به نتيجه رسيدن پرونده حفظ كنند.

ردپاي اعتقادات انحرافي
اما آيا واقعا اين جنايت هولناك فقط بر سر اختلاف دو جوان بر سر رابطه با يك دختر روي داده است؟ پسرعموي مقتول مي‌گويد: «براي من قبال باور نيست. هر جواني ممكن است به يك دختر خانم علاقه‌مند شود و رقيب هم داشته باشد اما آيا تا حالا اين رقابت‌ها به چنين جنايتي منتهي شده است؟ حداكثرش اين بود كه با هم دعوا كنند يا چاقوكشي كنند.»
ترديد پسر عموي مقتول درباره انگيزه‌هاي واقعي بروز اين جنايت و در كنار آن طرح گسترده شايعه‌اي مبني بر اينكه قاتلان جزو گروه‌هاي انحرافي شيطان‌پرستي بوده‌اند موجب شده تا او هم اين احتمال را رد نكند: «من نمي‌توانم اظهارنظر قطعي كنم. خوشبختانه مراجع قضايي و ارگان‌هاي امنيتي دارند موضوع را پيگيري مي‌كنند. اما بر اساس چيزهايي كه در فيلم اين جنايت ديده‌ام احتمال اعتقادات شيطان‌پرستي و مسائلي شبيه آن وجود دارد.» روزي كه دانيال، دوست صميمي مقتول به عنوان متهم به اداره پليس فراخوانده شده است او يك فلاش مموري را به يكي از دوستانش مي‌دهد تا از آن مراقبت كند. اين فلاش بعدا به دست پسرعموي مقتول مي‌رسد و بعد از ريكاوري فلاش فيلم‌هاي گرفته شده از جنايت كشف مي‌شود.
منصور برمكي مي‌گويد تا حالا چند بار فيلم اين جنايت را به دقت مشاهده كرده و متوجه علايمي شده كه وجود اعتقادات شيطان‌پرستانه را تقويت مي‌كند: «دانيال در زمان آتش زدن جسد خطاب به صادق به انگليسي مي‌گويد به جهنم من خوش آمدي.
روي بدن دانيال خالكوبي‌هاي عجيب و غريب هم ديده مي‌شود. او يك صليب برعكس هم داشته كه از علايم مورد استفاده شيطان‌پرست‌هاست.» پسرعموي مقتول از يكي ديگر از تناقض‌هاي اين پرونده هم به عنوان نشانه‌اي از اراده قاتلان براي دست زدن به چنين جنايتي پرده برمي‌دارد: «آنها در اعترافات‌شان گفته‌اند كه قصد نداشته‌اند صادق را به قتل برسانند و از ترس دست به اين كار زدند اما در فيلم چند بطري بنزين كنار صندلي جلو معلوم است كه نشان مي‌دهد آنها از قبل چنين تصميمي گرفته بودند.»

منصور برمكي از پيگيري‌هاي ارگان‌هاي امنيتي و قضايي براي به نتيجه رسيدن اين پرونده تشكر مي‌كند و از همشهريانش و افكار عمومي درخواست مي‌كند تا از انتشار شايعات بي‌اساس درباره اين پرونده پرهيز كنند. اهالي مهاباد اين روزها غمگينند. از همان روزي كه نزديك به دو هزار تن براي بدرقه جسد صادق جمع شده بودند تا همين امروز آنها در بهت فرو رفته‌اند. آنها در شهرشان شاهد چنين جنايتي نبوده‌اند اما حالا پرونده قتل جوان ١٩ ساله مهابادي يكي از پيچيده‌ترين پرونده‌هاي جنايي در كشور است. شايد با روشن شدن ابعاد ديگر پرونده برخي از احتمالات مطرح شده از سوي مراجع رسمي تاييد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر سه تاش اعدام کنید خواهشا اینا از داعشم بدترن .واقعا متاسفم

    • طوطی

      شیطان پرست ها ،کلا مغز و ذهن آدما رو شستشو میدن یعنی کاری باهات میکنن که باورتون نمیشه بچه ها هر چی بگم.

      یه دوستی داشتم که رفیقش شیطان پرست بود خالکوبی های عجیب ،حرف زدن مزخرفت ،هرکاری هم که انجام میدن فکر میکنن درست ترین کار دنیاست.

      خدا به خانوادش صبر بده وآرامش به روح اون مرحوم

      پاسخ ها

      • مرادکچل

        طوطی تومیمیری نظرندی؟ همیشه بایدهرنظری بدی وکاروزندگی نداری.مثلامیخای بگی آدم حسابی هستی؟

    • سارا

      خدا ریشه این جانیارو بسوزونه...انشاالله هر سه اعدام بشن...جگرشون بسوزه...اعدام کمترین مجازات...حقش با ساطور تیکه تیکه بشن

    • بدون نام

      مهاباد شهرزیبایی باان سدبغل دستی اش واقعا حیفه که ارامش جامعه ازبین بره والدین نظارت بیشتری بکنند

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره ک بخاطر این دختر چند جوان اینجوری بشن

    • بدون نام

      حالا از کی پسرعموش کارشناس شده؟؟؟؟
      خخخخخخ

    • محمد

      مهاباد مردم خوبی داره این سه تا جوان وحشی رو باید اعدام کرد تا درس عبرتی بشود برای کسایی که امنیت مردم رو به خطر می ندازن

    • bahii

      متاسفافه تعداد جوانان افراطی این شهر امار بالایی داره.اما کسی نیس که جلوشونو بگیره.حتی مسئولین شهر

    • مهدیس

      انگار پسر عمو بجای پلیس پرونده رو دست گرقته ..پسر عمو گفت اینجوریه ..پسر عمو گفت ارامش خودتونو حفظ کنید ...پسر عمو گفت ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج