جاباما
۶۱۱۰۴۳
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

دستگاه جدید پاناسونیک کالری غذایتان را محاسبه می‌کند

گر قصد دارید رژیم بگیرید یا از بیماری هایی مثل دیابت رنج می‌برید، دانستن مقدار دقیق کالری که می‌خورید ضروری است و دستگاه جدید پاناسونیک برای شما ساخته شده است.

برترین ها: اگر قصد دارید رژیم بگیرید یا از بیماری هایی مثل دیابت رنج می‌برید، دانستن مقدار دقیق کالری که می‌خورید ضروری است. این روز‌ها حسابگر‌های کالری و تغذیه‌ای را حتی روی گوشی‌های هوشمندمان داریم، اما آن‌ها فقط به عنوان راهنما عمل می‌کنند در حالکه دستگاه جدید انقلابی پاناسونیک «CaloRieco» دقیقا غذایتان را تجزیه تحلیل می‌کند و اطلاعات دقیقی درباره آن تن‌ها در چند ثانیه می‌دهد.

شما احتمالا قبلا از حسابگرهای کالری استفاده کرده اید و می‌دانید که فقط اطلاعات کلی در اختیار شما می‌گذارند. مثلا یک حسابگر کالری میانگین کالری یک برگر را به شما می‌گوید، اما نمی‌تواند کالری دقیق برگزی که شما می‌خورید را محاسبه کند. همین اتفاق در مورد مواد مغذی پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌ها نیز می‌افتد؛ و همین است که دستگاه جدید پاناسونیک را بسیار ویژه می‌کند، چون می‌تواند اطلاعات دقیقی درباره آنچه واقعا در بشقابتان هست را به شما بدهد.

این دستگاه از تکنولوژی انعکاس نور برای مشخص کردن ارزش غذایی تقریبا هر نوع غذا استفاده می‌کند و کالری دقیق آن را تخمین می‌زند. تمام کاری که شما باید بکنید این است که بشقابتان را داخل دستگاه قرار دهید و ۱۰ تا ۲۰ ثانیه صبر کنید تا کالری و محتویات مغذی آن را روی صفحه نمایش ال‌ای دی ببینید. این دستگاه به جز سوپ و غذاهای بسیار تیره بقیه غذا‌ها را تشخیص می‌دهد.
دستگاه جدید پاناسونیک کالری غذایتان را محاسبه می‌کند
دستگاه جدید پاناسونیک کالری غذایتان را محاسبه می‌کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج