۶۱۱۱۱۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دستورالعمل بیماران خاص، بازنگری شد

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از بازنگری در دستورالعمل بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی در نشست شورای عالی بیمه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از بازنگری در دستورالعمل بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی در نشست شورای عالی بیمه خبر داد.

«علی ربیعی» شامگاه شنبه پس از پایان شصت و هفتمین نشست شورای عالی بیمه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: به منظور بهره مندی بهتر بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی به خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز، دستورالعمل بسته خدمتی این بیماران بازنگری و مصوب شد.
وی گفت: دبیرخانه شورای عالی بیمه بسته حمایتی بیماران خاص شامل دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، ام اس، پیوند کلیه و بیماران سرطانی که نیاز به شیمی درمانی و پرتو درمانی دارند را مصوب کرد.
ربیعی ادامه داد: بر این اساس، اهم مصوبات بیمارن دیالیزی شامل تمام هزینه های خدمات دیالیز در بخش های دولتی، عمومی و غیر دولتی به صورت ۱۰۰ درصد تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفت و بیماران یاد شده هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهند کرد. همچنین هزینه های مصرفی بر عهده سازمان های بیمه گر خواهد بود.
وی در خصوص بیماران تالاسمی گفت: هزینه مرتبط با تزریق فراورده های خونی و هزینه های ناشی از فیلترهای خونی تحت پوشش قرار گرفت.
ربیعی افزود: در خصوص بیماران هموفیلی فاکتورهای خونی و داروهای مرتبط با آن توسط سازمان های بیمه گر پرداخت خواهد شد و آزمایش ژنتیک برای مادرانی که یک فرزند هموفیلی دارند بدون هزینه خواهد بود.
ربیعی همچنین بیان داشت: برای بیماران ام اس علاوه بر داروهای قبلی ریپوکسی مب تحت پوشش قرار گرفت و بیماران پیوند کلیه به شکل کامل تحت پوشش بیمه پایه قرار می گیرند.
به گفته وزیر کار، تمامی هزینه های بیماران شیمی درمانی برای تزریق در مراکز دولتی و تمامی لوازم مصرفی رایگان ارائه خواهد شد و بیماران هیچ هزینه ای برای آن پرداخت نخواهند کرد.
وی ادامه داد: رادیو تراپی در مراکز دولتی برای بیماران سرطانی صددرصد رایگان می شود و بیمار هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.
ربیعی در پایان بیان داشت: به منظور ایجاد وحدت رویه مقرر شد کمیته ای ذیل شورای عالی بیمه به منظور پاسخ به کتاب ارزش نسبی خدمات ایجاد شود.

شصت و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه کشور به منظور بررسی وضعیت بیمه ، تعرفه های پزشکی و بیماران خاص عصر امروز در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قرص های مربوطه جهت بیمار های سرطانی روزانه ۱۲۰هزارتومان که ماهی میشود ۳۶۰۰۰۰۰تومان شما چی میگین؟خواهرمن بخاطر نداشتن پول وادامه درمان تمام کارهای که دراین ۵سال انجام داده همه د رحال برباد رفتن است به درد برسید.کدام رایگان ..آقای وزیر لطفا یه سری به داروخانه بزنید و بپرسید.قرص سرطانی افیتیتور چنده وحقوق ماهانه ۹۰۰۰۰۰تومان ومستاجرچندعدد می‌تواند بخرد وشما چندعدد میتوانید بخرید

    • مهدی بیمار پیوندی

      سلام
      واقعا باید به جناب وزیر خسته نباشید گفت
      جناب وزیری اینها که قبلا هم همینطور بود کار تازه ای نکردین من ۲۰ ساله پیوند شدم و توی این ۲۰ سال همیشه درمان بیماران دیالیز و پیوند همین بوده فقط داروخانه ها با تبصره های مختلف و دستورالعملهای متفاوت وجوه سنگینی را از بیماران دیالیزی و پیوندی بابت داروهایشان دریافت میکردند و میگفتند داروی شما رایگان است و این فرانشیز است یا مابه التفاوت یک مارک خاص با مارک دیگر داروست یا داروی ایرانی رایگان است ولی خارجی پولی. خلاصه اسمی سالهاست درمان ما رایگان است ولی آنچه حقیقت دارد این است که خود ما بعنوان یک انسان رایگان هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج