۶۱۱۱۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«آدم خانگی» بهترین انیمیشن جشنواره «کانتربری»

فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری انگلیس شد.

خبرگزاری مهر: فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری انگلیس شد.
«آدم خانگی» بهترین انیمیشن جشنواره «کانتربری»

به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی «کانتربری» طی روزهای ۷ تا ۸ مهر ۹۶ در انگلستان برگزار شد و انیمیشن «آدم خانگی» به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار که به لیست ۱۵ فیلم کوتاه برتر این رویداد راه یافته بود، جایزه بهترین فیلم انیمیشن و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره را به دست آورد.

در جشنواره «کانتربری» که یکی از رویدادهای سینمایی جنوب انگلیس است، فیلم‌های منتخب قبل از نمایش برای دریافت جایزه کاندیدا می‌شوند.

«آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند ... .

پیش از این اعلام شده بود که «آدم خانگی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انیمیشن سومین دوره جشنواره بین‌المللی NEZ هند و نامزد دریافت جایزه از دهمین جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی کوالالامپور شده است.

این فیلم در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول و جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه سئول کره‌جنوبی نیز به نمایش درآمده است.

«آدم خانگی» در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبروک» هم قرار گرفته است که طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهر ۹۶ در کشور اتریش برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج