جاباما
۶۱۱۱۵۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

نینتندو ماهی دو میلیون سوییچ تولید می‌کند

پیدا کردن یک کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) در فروشگاه‌های بزرگ دنیا کار راحتی نیست؛ تقاضا برای این کنسول بسیار زیاد است و نینتندو هم نمی‌تواند ظاهرا به این تقاضای بالا پاسخ دهد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: پیدا کردن یک کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) در فروشگاه‌های بزرگ دنیا کار راحتی نیست؛ تقاضا برای این کنسول بسیار زیاد است و نینتندو هم نمی‌تواند ظاهرا به این تقاضای بالا پاسخ دهد.
نینتندو ماهی دو میلیون سوییچ تولید می‌کند
کنسول نینتندو سوییچ در حال حاضر در بیشتر فروشگاه‌های دنیا، با قیمتی بیشتر از قیمت رسمی آن فروخته می‌شود. نینتندو تا امروز ۵ میلیون دستگاه سوییچ فروخته است؛ آن هم در کمتر از یک سال پس از عرضه‌ی این کنسول. شرکت نینتندو اخیرا گفته که روند تولید سوییچ را بهبود داده است.

طبق گزارشی که خبرگزاری DigiTimes منتشر کرده است، شرکت نینتندو در حال حاضر توانسته تولید نینتندو سوییچ را به ماهانه دو میلیون دستگاه افزایش دهد. نینتندو تخمین زده بود بتواند تا پایان سال مالی خود، ۱۰ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ وارد بازار کند. با افزایش تولید کنسول، نینتندو امیدوار است تا پایان سال مالی جاری، ۲۰ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ وارد بازار کرده باشد.
نینتندو ماهی دو میلیون سوییچ تولید می‌کند

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این ۲۰ میلیون دستگاه، قرار است به فروشگاه‌ها ارسال شود، نه اینکه به دست مشتری برسد. با این حال، نه تنها تقاضا برای این کنسول بسیار زیاد است، بلکه بدون شک نینتندو از فروش این همه کنسول مطمئن شده است.

فروش کنسول نینتندو سوییچ حتی نزدیک به اعداد و ارقام پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان نیست، ولی برای نینتندو یک موفقیت محسوب می‌شود. کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii U در پنج سال نتوانسته بود ده میلیون دستگاه در دنیا بفروشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج