۶۱۱۱۹۴
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

۲ سریال ایرانی در تلویزیون صربستان

نشستی به منظور بررسی مقدمات امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه سحر بالکان و شبکه "آر تی اس" صربستان با حضور رایزن فرهنگی کشورمان و مدیر دفتر منطقه‌ای صداوسیما در منطقه بالکان برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: نشستی به منظور بررسی مقدمات امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه سحر بالکان و شبکه "آر تی اس" صربستان با حضور رایزن فرهنگی کشورمان و مدیر دفتر منطقه‌ای صداوسیما در منطقه بالکان برگزار شد.

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین و رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در صربستان با رئیس و معاون بین الملل شبکه " ارتی اس" صربستان، درخصوص امضای تفاهم نامه برای گسترش همکاری ها دیدار و گفتگو کردند.
با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دکتر سلیمانی مدیر شبکه جهانی سحر، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان ، بهروز ناصری مدیر دفتر منطقه ای سازمان صدا و سیما در بالکان با دراگان بویوشویچ رئیس و بویان برچکوویچ ، معاون بین الملل شبکه " آر تی اس" (RTS) پیرامون امضای تفاهم نامه همکاری بین سحر بالکان با این شبکه صربی ، دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین ضمن معرفی اجمالی فعالیت های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونت برون مرزی از استقبال تهران جهت قبول پیشنهاد همکاری و امضای یادداشت تفاهم و توافق همکاری سخن گفت.

رئیس تلویزیون آر تی اس نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت فراهم شده برای امضای تفاهم نامه با سحر بالکان گفت: حدود ۹۰ درصد از تولیدات شبکه آر تی اس داخلی و الباقی هم تبلیغات و خرید فیلم و تا حدودی هم آگهی است، از همین رو امکان رله کردن شبکه سحر فراهم نیست اما می‌توانیم برنامه‌های مستند، فیلم و سریال تولیدی این شبکه را در کنداکتور خود قرار دهیم.

رئیس شبکه تلویزیونی آر تی اس درباره فیلم های ارائه شده همراه با زیرنویس به زبان بوسنیایی گفت: ما زبان واحدی داریم و تفاوت فاحشی بین گویش های بوسنیایی، صربی و کروواتی نیست و همه مردم در کروواسی، صربستان بوسنی و هرزگوین و دیگر بخش های حوزه یوگوسلاوی سابق به این زبان مسلط و آشنا هستند.

در این دیدار طرفین همچنین درباره زمینه های همکاری و تبادل اخبار ، گزارش های خبری ، فیلم ، سریال های دو شبکه ، نحوه پخش کپی رایت و جزئیات فنی برنامه ها رایزنی کردند.

در پایان این نشست نماینده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، دو سریال «ماتادور» و «مریم مقدس» و نیز فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را همراه با زیرنویس و خلاصه داستان آن ها در اختیار مسئولان آر تی اس قرار داد.

بویان برچکوویچ معاون بین الملل این شبکه نیز پیشنهاد هفته فیلم ایرانی را مطرح کرد و پذیرفت که این برنامه را به شرط حمایت صداوسیما در طول سال ، بارها پخش کند.

شبکه آر تی اس (رادیو و تلویزیون صربستان) ، شبکه ملی این کشور است که در یک ماه گذشته با پخش سه گزارش مستند ۲۵ دقیقه ای به مقابله با تبلیغات دروغین رسانه های غربی و فضای ایران هراسی در منطقه پرداخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج