۶۱۱۲۰۹
۲ نظر
۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۰
پ

به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

به زودی شاهد عرضه گسترده آیفون ایکس یا آیفون X در بازار داخلی کشورمان خواهیم بود. با توجه به قیمت نجومی که این اسمارتفون دارد، شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چه گوشی‌های دیگری را می‌توان به عنوان جایگزین آیفون X خریداری کرد؟

وب سایت شبکه - امین رضائیان: به زودی شاهد عرضه گسترده آیفون ایکس یا آیفون X در بازار داخلی کشورمان خواهیم بود. با توجه به قیمت نجومی که این اسمارتفون دارد، شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چه گوشی‌های دیگری را می‌توان به عنوان جایگزین آیفون X خریداری کرد؟ در ادامه این مطلب به معرفی ۱۰ جایگزین قدرتمند آیفون X اپل می‌پردازیم.
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

اپل امسال برخلاف گذشته از سه آیفون جدید رونمایی کرد که به ترتیب آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X نام دارند. آیفون X یک گوشی منحصر به فرد است که طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با نسل‌های پیشین سری آیفون‌های اپل را به همراه دارد. همچنین این محصول با قیمتی نجومی روانه بازار می‌شود. از سوی دیگر شاید آیفون X از نظر طراحی در بین آیفون‌های دیگر اپل یک محصول نوآورانه باشد، اما در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی این چینی نیست!

به بیان دیگر بسیاری از ویژگی‌های آیفون X اپل مثل نمایشگر بدون حاشیه آن پیش از این در پرچمداران اندرویدی بکار رفته بودند. بنابراین و با توجه به این مسائل شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چه گوشی‌های دیگری را می‌توان به عنوان جایگزین آیفون X خریداری کرد؟ در ادامه این مطلب به معرفی ۱۰ جایگزین قدرتمند آیفون X اپل می‌پردازیم.

گلکسی نوت ۸ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۷)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

بدون تردید فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ یکی از اصلی‌ترین و قدرتمندترین رقیب‌های اندرویدی آیفون X محسوب می‌شود. نمایشگر این فبلت ۶.۳ اینچی بوده و وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند. قدرت عملکرد فبلت نوت ۸ تقریبا بی‌نظیر است و رم ۶ گیگابایتی آن سبب می‌شود که دستگاه از نظر مولتی‌تسکینگ قدرت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های فبلت نوت ۸ هستند. ضمنا این فبلت از قلم استایلوس اختصاصی هم بهره‌مند است.

اچ‌تی‌سی یو 11 (HTC U11)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ که پرچمدار سال ۲۰۱۷ شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود هم پتانسیل لازم به عنوان جایگزین شدن با آیفون X اپل را دارد. این گوشی اندرویدی از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره‌مند است و از نظر رم شامل دو نسخه ۴ و ۶ گیگابایتی می‌شود که مطمئنا نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی آن رقیب جدی‌تری برای آیفون X خواهد بود. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی فوق‌العاده عالی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی یو ۱۱ محسوب می‌شوند.

ال‌جی وی 30 (LG V30)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

ال‌جی وی ۳۰ از نمایشگر بدون حاشیه و بسیار شبیه به نمایشگر آیفون X بهره می‌برد، البته با این تفاوت که نمایشگر آن ۶ اینچی بوده و وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند. گوشی مذکور از رم ۴ گیگابایتی بهره‌مند است و دوربین اصلی آن از دو سنسور ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی قدرتمند تشکیل شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های ال‌جی وی ۳۰ به شمار می‌روند. بنابراین گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ هم می‌تواند یکی از رقیب‌های جدی آیفون X اپل باشد.

موتورولا موتو زد 2 فورس (Motorola Moto Z2 Force)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

یکی دیگر از رقیب‌های اندرویدی آیفون X گوشی هوشمند موتو زد ۲ فورس موتورولا است. این اسمارتفون به نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است و رکم ۶ گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ بکار رفته در دستگاه سبب شده‌اند که قدرت پردازشی آن فوق‌العاده باشد. البته این گوشی شامل یک نسخه مجهز به رم ۴ گیگابایتی هم می‌شود. از دیگری ویژگی‌های گوشی موتو زد ۲ فورس موتورولا باید به دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

اسنشال‌فون (Essential Phone)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

اسنشال‌فون هم می‌تواند یکی دیگر از اصلی‌ترین رقیب‌ها و جایگزین‌های آیفون X محسوب شود. این گوشی هم از نمایشگری بدون حاشیه بهره می‌برد که ۵.۷۱ اینچی بوده و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۳۱۲ پیکسل را ارائه می‌کند. رم ۴ گیگابایتی در کنار تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ آن ترکیب قدرتمندی را ایجاد کرده‌اند. دوربین اصلی گوشی دوگانه بوده و از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۴۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی دستگاه هستند.

وان‌پلاس 5 (OnePlus 5)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

گوشی وان‌پلاس ۵ یک گوشی مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت است که می‌تواند جایگزین قدرتمندی برای آیفون X باشد. این گوشی از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ را در کنار رمی ۸ گیگابایتی ارائه می‌کند. به همین دلیل ما به این گوشی لقب خدای مولتی‌تسکینگ را می‌دهیم! البته نسخه‌ای پایه‌ای این گوشی به رم ۶ گیگابایتی مجهز است. دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس ۵ محسوب می‌شوند.

گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

گلکسی اس ۸ سامسونگ هم بدون شک با طراحی چشم نواز خود می‌تواند یکی دیگر از جایگزین‌های خوب آیفون X باشد. این گوشی از نمایشگری ۵.۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. رم آن ۴ گیگابایتی است و دوربین اصلی آن از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون محسوب می‌شوند.

شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

اگر به دنبال یک گوشی با ظاهری متفاوت و منحصر به فرد هستید، چرا شیائومی می میکس ۲ را انتخاب نمی‌کنید؟ این گوشی به واقع می‌تواند یک جایگزین کامل برای آیفون X باشد و قیمتی مقرون به صرفه‌تر را هم ارائه کند. صفحه نمایش این گوشی ۵.۹۹ اینچی و بدون حاشیه است و وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. نسخه پایه‌ای آن به رم ۶ گیگابایتی مجهز شده اما نسخه برتر آن از رمی ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی شیائومی می میکس ۲ محسوب می‌شوند.

آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

اگر به دشت پافشاری دارید که یک آیفون بخرید، آیفون ۸ پلاس می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای آیفون X باشد. این آیفون از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و تراشه A۱۱ Bionic مشابه آیفون X در آن بکار رفته است. رم ۳ گیگابایتی، باتری ۲۶۹۱ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی آیفون ۸ پلاس محسوب می‌شوند. اگر چندان به قدرت پردازشی اهمیت نمی‌دهید، حتی آیفون ۷ پلاس اپل هم می‌تواند جایگزین بسیار عالی برای آیفون X باشد.

هوآوی پی 10 (Huawei P10)
به جای آیفون X یکی از این گوشی‌ها را بخرید

گوشی هوآوی پی ۱۰ هم حداقل بر روی کاغذ می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون X باشد. این اسمارتفون از نمایشگری ۵.۱ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. دوربین اصلی آن ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی دستگاه از سنسوری ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. تراشه کرین ۹۶۰ در قبل آن بکار رفته و رم گوشی ظرفیت ۴ گیگابایتی دارد. باتری هوآوی پی ۱۰ هم ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانی

      سلام اقا یکم غلط های املایی تونو تو متنا کم کنین

    • علی

      راست میگن خیلی غلط املایی دارید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج