۶۱۱۲۳۲
۵ نظر
۵۰۳۸
۵ نظر
۵۰۳۸
پ

امیر وفایی: دورهمی ادامه پیدا نمی‌کند

نویسنده متن های برنامه دورهمی: «در حال حاضر قرارداد جدیدی بسته نشده و بعید می‌دانم که ادامه پیدا کند.»

خبرگزاری صبا: نویسنده متن های برنامه دورهمی: «در حال حاضر قرارداد جدیدی بسته نشده و بعید می‌دانم که ادامه پیدا کند.»
امیر وفایی: دورهمی ادامه پیدا نمی‌کند

«امیر وفایی» نویسنده متن‌های برنامه «دورهمی» گفت: دورهمی ادامه پیدا نمی‌کند و خود مدیری این را بارها گفته است. قراردادهایی بین شبکه و سازندگان وجود دارد و شاید هم توافقی که باید برای ادامه کار می کردند دیگر وجود ندارد. در همان زمان خبرهای ضد و نقیضی به گوش می‌رسید. اول می گفتند دورهمی ادامه دارد بعد گفتند به شبکه دیگری می رود، چند روز بعد خبر از پخش و تولید این مجموعه تلویزیونی بعد از محرم و صفر دادند. اما در نهایت هیچ اراده‌ای برای تولید ادامه کار وجود ندارد و با هیچ کدام از عوامل قبلی برای ادامه صحبتی نشده و فکر نمی‌کنم که دورهمی ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه احتمال دارد کار دیگری با همین گروه و با ساختار «دورهمی» ساخته شود، نیز اظهارداشت: این صحبت‌ها از قبل هم بوده، حتی قبل از شروع سری دوم صحبت‌هایی مبنی بر اینکه دورهمی با نام دیگری به یک شبکه دیگر می‌رود هم وجود داشت، اما شبکه و سازندگان توافق کردند که ادامه دورهمی در شبکه نسیم تولید شود و ما با همان قراردادی که ۱۵۰ قسمت بود کار را پیش بردیم و این تعداد قسمت هم ساخته و پخش شد. در حال حاضر قرارداد جدیدی بسته نشده و بعید می‌دانم که ادامه پیدا کند. هیچ حرفی نیست و حتی مهران مدیری هم به دنبال ساخت کار دوم سینمایی خود است و با ما گروه نویسندگان نیز هیچ صحبتی در اینباره نشده است.

نویسنده سریال «در حاشیه ۱ و ۲» با اشاره به تمایل شبکه و مدیری برای ادامه تولید دورهمی بیان داشت: شبکه تمایل داشت چراکه کار پربیننده ای بود. اما این کار با نام مدیری روی صحنه ساخته شده است و به هر حال باید رضایت او جلب شود. شاید هم او برنامه‌های دیگری برای خود دارد و تولید این کار هم ساده نیست. تا جایی که می‌دانم شبکه دوست داشت که ادامه پیدا کند. از طرفی زمانیکه کاری پرمخاطب می‌شود، شبکه آنقدر تولیدش را ادامه می‌دهد که صدای مردم درمی‌آید. ترجیح من بر این است که اگر کاری را مردم دوست دارند نباید صرفا به علاقه مندی شان نگاه کرد.
اگر می خواستیم سری جدیدی کار کنیم باید طرح جدیدی در می‌آوردیم و الان هم متنی نیست که با حضور این سه شخصیت ننوشته باشیم و همین که دوهمی پخش شود مردم را راضی نمی‌کند! در گذشته یادم است سری اول و دوم سریال زیر آسمان شهر آنقدر مخاطب داشت که کوچه و خیابان به خاطرش خلوت می‌شدند اما به جایی رسید که آنقدر ادامه‌اش دادند که مردم دیگر ندیدند و کسی هم متوجه نشد که این سریال چه زمانی به پایان رسید. معتقدم اگر کاری در اوج تمام شود خیلی بهتر از این است که از چشم مخاطب بیفتد و بعد بگویند تمام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا خیلی حیف شد

    • الف

      در تلویزیون را با باید بست و یا مدیر نالایق آنرا اخراج کرد

    • مهدی

      به درک

    • بدون نام

      به نظرم خیلی بزرگ شد .در حالی که خنداونه خیلی خیلی بهتربوده

    • بدون نام

      به جهنم کاپی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج