۶۱۱۲۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کدام برندها به نمایشگاه خودروی تهران می آیند؟

در مراسم رونمایی از پوستر دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران ضمن قطعی شدن زمان برگزاری نمایشگاه، نام برندهای خودروسازی که در این نمایشگاه حضور دارند نیز فاش شد.

وب سایت جی اس ام - محمد دهقانی: در مراسم رونمایی از پوستر دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران ضمن قطعی شدن زمان برگزاری نمایشگاه، نام برندهای خودروسازی که در این نمایشگاه حضور دارند نیز فاش شد.
کدام برندها به نمایشگاه خودروی تهران می آیند؟

کیفیت نمایشگاه امسال چگونه خواهد بود؟

طبق اعلام قطعی، نمایشگاه خودرو تهران از ۶ تا ۱۰ آذرماه و در شهرآفتاب برگزار خواهد شد و ساعت بازدید نمایشگاه نیز از ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر خواهد بود. برگزارکننده نمایشگاه امسال شرکت ایده تجارت هرمس بوده که قرار است جلوه‌ای دیگر از نمایشگاه خودرو را به نمایش بگذارد. علی عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران اذعان کرده است که شرکت هرمس رویکردی جدید را اتخاذ نموده و امسال شاهد حضور متفاوت شرکت‌های خودرویی در نمایشگاه خواهیم بود و قرار است با ایده‌های جدید سطح کیفی نمایشگاه‌های خودروی کشور ارتقا پیدا کند. فضای برگزاری نمایشگاه امسال به مراتب از سال گذشته وسیع‌تر خواهد بود و حضور شرکت‌های خودروسازی به مراتب قوی‌تر می‌شود.

فولکس‌واگن در نمایشگاه خودرو امسال حضور خواهد داشت

برندهای ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو، پژو، سیتروئن، رنو، ب‌ام‌و، مرسدس بنز، دی‌اس، میتسوبیشی، نیسان، مزدا، لکسوس، تویوتا، لوکس‌ژن، هیوندای، کیا، سانگ‌یانگ، چری، ام‌وی‌ام، بی‌وای‌دی، دانگ‌فنگ، فوتون، ماهیندرا، اسکانیا، برلیانس، بایک، ولوو، اوپل، لوتوس، چانگان، جیلی، فاو، هایما، جک و لیفان احتمال حضور بالایی دارند. شرکت آلمانی فولکس واگن هم به احتمال زیاد اولین حضورخود در این نمایشگاه را تجربه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج