جاباما
۶۱۱۳۰۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

«زرد» در سه روز اول اکران نیم میلیارد تومان فروخت

میزان فروش فیلم های روی پرده

با آغاز اکران چهار فیلم جدید از چهارشنبه هفته گذشته، دو فیلم «زرد» و «ایتالیا ایتالیا» نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده در گیشه آخر هفته فروش بهتری داشتند.

آی‌سینما: با آغاز اکران چهار فیلم جدید از چهارشنبه هفته گذشته، دو فیلم «زرد» و «ایتالیا ایتالیا» نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده در گیشه آخر هفته فروش بهتری داشتند. «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان و… در سه روز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان فروخت و «ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده هم در همین مدت بیش از ۱۷۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

زرد

اولین ساخته سینمایی مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست و بهاره کیان افشار از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش «فلیمیران» فروش این فیلم سینمایی در سه روز گذشته را ۵۳۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در سینماهای تهران ۴۱۰ میلیون و در سینماهای شهرستان هم ۱۲۰ میلیون تومان فروخته است. «زرد» در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۹۰، ۱۳۰، و ۱۹۰ میلیون تومان در سینماهای تهران درآمد کسب کرده است.
میزان فروش فیلم های روی پرده

ایتالیا ایتالیا

«ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ‌زاده که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی و فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. مهدی صباغ‌زاده مدیرعامل «نیمروز فیلم» فروش این فیلم سینمایی در سه روز اول اکران آن را ۱۷۳ میلیون تومان اعلام کرد که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان بوده است. «ایتالیا ایتالیا» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۶۲ و ۶۵ میلیون تومان فروخت.

مالاریا

آخرین ساخته سینمایی پرویز شهبازی با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۷۰ میلیون درآمد کسب کرد. «مالاریا» در روزها پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۰ و ۲۵ میلیون تومان فروش کرد.

قهرمانان کوچک

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت با بازی برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد و بنا بر اعلام سایت سینما تیکت تا کنون ۴۳ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

ملی و راه‌های نرفته‌اش

جدیدترین ساخته سینمایی تهمینه میلانی با بازی میلاد کیمرام، ماهور الوند، السا فیروز‌آذر، جمشید هاشم‌پور و… از دو هفته پیش روی پرده رفته است. احمد مختاری مدیرپخش هدایت فیلم فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۷۱۳ میلیون تومان در تهران و ۱۷۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان اعلام می‌کند. فیلم تهمینه میلانی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۴۵ و ۵۰ میلیون فروش کرده است.

نگار

فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پانزدهم شهریور در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در تهران و ۷۳۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است. «نگار» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۵۰ و ۵۷ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد.

من و شارمین

کمدی «من و شارمین» ساخته بیژن شیرمرز با بازی ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، فریبا نادری، گوهر خیراندیش و مجید صالحی از پانزدهم شهریور ماه به نمایش درآمد. داریوش باباییان مدیرعامل «شکوفا فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۹۴۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۶ و ۳۴ میلیون تومان فروش کرده است.

تابستان داغ

اولین ساخته سینمایی ابراهیم ایرج زاد از هشتم اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان فروش کرده است. «تابستان داغ» در روزهای پنجشنبه، جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۸ و ۲۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد. در این فیلم سینمایی پریناز ایزدیار، صابر ابر، علی مصفا و مینا ساداتی به ایفای نقش می‌پردازند.

سارا و آیدا

«سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با بازی غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و… از هجدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۳ میلیارد در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «سارا و آیدا» در روزهای پنجشنبه، جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۹ و ۲۰ میلیون تومان درآمد درآمد کسب کرده است.

ساعت پنج عصر

اولین ساخته سینمایی مهران مدیری با بازی سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، نگین معتضدی و… از ۳۰ تیر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تاکنون ۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان فروش کرده است که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۵ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان بوده است. فیلم مهران مدیری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۰ و ۱۲ میلیون تومان فروش کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای ول مهران جان تبریک در رده ی اول جدول قرار دار دوست دارم مدیری عشقی عشق

    • ترانه

      بچه ها لطفا برید فیلم زرد رو ببینید خیلی فیلم قشنگیه پشیمون نمی شید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج