جاباما
۶۱۱۳۰۷
۵۰۹۳
۵۰۹۳
پ

اکران اسپین‌آف دواین جانسون و جیسون سال ۲۰۱۹

تنها به خاطر این که شرکت یونیورسال ساخت فیلم بعدی Fast and Furious (سریع و خشن) را به سال بعد موکول کرده است، به این معنا نیست که این استودیو بیکار نشسته است.

سینما گیمفا: تنها به خاطر این که شرکت یونیورسال ساخت فیلم بعدی Fast and Furious (سریع و خشن) را به سال بعد موکول کرده است، به این معنا نیست که این استودیو بیکار نشسته است. در واقع این به آن معناست که آن ها در حال تمرکز بر روی ساخت یک اسپین‌آف از دوایان جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) هستند.
اکران اسپین‌آف دواین جانسون و جیسون سال 2019

با توجه به این که اکران سریع و خشن ۹ به سال ۲۰۲۰ موکول شده است، یونیورسال اکنون بصورت رسمی بر روی این پروژه تمرکز دارد و اکران آن برای بیست و ششم جولای سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است.

کریس مورگان (Chris Morgan) کسی که کار بر روی فیلم نامه را از سال ۲۰۰۶ با فیلم Toyko Drift در دستور کار دارد، اکنون در حال نوشتن فیلم‌نامه این اسپین‌آف است که بر روی لوک هابز (Luke Hobbs) و دکارد شاو (Deckard Shaw) تمرکز دارد. هابز یک مامور امنیتی دیپلماتیک که توسط دواین جانسون بازی می‌شود و دکارت شاو با بازی جیسون استاتهام، یک شخصیت قاتل که از شخصیت های بد در فرانچایز بوده است.

در عین حال منابع می‌گویند که یکی از دلایل به عقب افتادن قسمت ۹ برنامه ریزی‌های کارگردان فیلم بوده است. منابع همچنین می‌گویند که احتمال دارد جاستین لین ( Justin Lin) به فرانچایز بازگردد و اصلی ترین نقش را در قسمت ۹ بازی کند.

جانسون برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در فیلم سریع و خشن ۵ ظاهر شد و یکی از شخصیت‌های اصلی فرانچایز لقب گرفت. او در چهار فیلم از هشت فیلم ظاهر شد. جیسون استاتهام در فیلم ششم ظاهر شد. شرکت یونیورسال در فیلم آخر تصمیم گرفت این دو را در کنار هم قرار دهد.

دونا لانگلی (Donna Langley)، مدیر عامل یونیورسال به Hollywood Reporter گفته است: "سریع و خشن یکی از محبوب ترین فرانچایزهای شرکت یونیورسال است و ما تصمیم گرفتیم تا این فرانچایز را با دقت زیادی ادامه دهیم". وی ادامه داد: " فرانچایز سریع و خشن شامل بسیاری از شخصیت های منحصر به فرد و قوی است و ما به دنبال ادامه دادن این فیلم همانطور که انتظار می رود هستیم." مجموعه‌ی سریع و خشن از سال ۲۰۰۱ با یک بودجه‌ی متوسط آغاز به کار کرد و سعی در اشاعه‌ی بخشی از فرهنگ مسابقات خیابانی اتومبیل رانی داشت. اما در سرتاسر فیلم روحیه‌ی ماجراجویی و سبک اکشن دیده می‌شود.

دو فیلم آخر این فرانچایز، در باکس آفیس جهانی به ترتیب ۱٫۵ میلیارد دلار برای Fast ۷ و۱.۲ میلیارد دلار برای The Fate Of The Furious درامد داشته است. یونیورسال همچنین این فیلم ها را به یک برند تبدیل کرده است که شامل محصولات مصرفی و یک نمایشگاه ورزشی فعال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج