۶۱۱۳۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

احتمال مشاهده روم باستان در فصل دوم «وست‌ورلد»

پس از اتمام فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد» با توجه به شواهد درون سریال و گفته‌های قبلی سازندگان، این انتظار می‌رفت که در فصل‌های آینده شاهد پارک‌های دیگری نیز باشیم. اکنون مصاحبه‌ جدید سازندگان این سریال، به این حدس و گمان قطعیت بیش‌تری بخشیده است.

سینماگیمفا: پس از اتمام فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد» با توجه به شواهد درون سریال و گفته‌های قبلی سازندگان، این انتظار می‌رفت که در فصل‌های آینده شاهد پارک‌های دیگری نیز باشیم. اکنون مصاحبه‌ جدید سازندگان این سریال، به این حدس و گمان قطعیت بیش‌تری بخشیده است.
احتمال مشاهده روم باستان در فصل دوم «وست‌ورلد»

بهار ۲۰۱۸ پخش فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» که فصل اولش توانست موفقیت بسیاری را کسب کند، آغاز می‌شود و بار دیگر می‌توانید درگیر دنیای عجیب و داستان‌های جذاب و عمیق آن شوید. به تازگی و در جریان Vanity Fair Summit اطلاعات جالبی از سریال وست‌ورلد منتشر شده است. در این رویداد از جاناتان نولان (فیلم‌نامه‌نویس Person of Interest و The Dark Knight) و لیزا جوی (فیلم‌نامه‌نویس Pushing Daisies و Burn Notice) پرسیده شد که چرا پارک‌هایی از دوران روم باستان و قرون وسطی در فصل اول حضور نداشت که نولان پاسخ داد:

ما باید چیزی را برای فصل دوم نگه می‌داشتیم.

این جمله‌ی جاناتان نولان احتمال حضور این دو پارک را در این فصل سریال به شدت افزایش داد و به نوعی آن را تایید کرد. لازم به ذکر است که پارک‌هایی از دوران روم باستان و قرون وسطی در نسخه سینمایی این اثر که در سال ۱۹۷۳ میلادی اکران شد، وجود داشت.

چندی پیش نخستین تریلر فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» در جریان کامیک‌کان منتشر شد که توانست بازخوردهای مثبتی نیز بگیرد و هیجان طرفداران را برای فصل آینده افزایش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج