۶۱۱۳۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهنام سراج: بازی با نفت تهران حیاتی است

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی این هفته برابر نفت‌ تهران برای ما حیاتی است و محکوم به برد هستیم.

ایسنا: بهنام سراج درباره شرایط نفت آبادان پیش از بازی با نفت تهران، اظهار کرد: در تعطیلی لیگ تمرینات خوبی داشتیم و آماده این بازی هستیم. ما چند بازی است که امتیاز از دست داده‌ایم و باید بتوانیم سه امتیاز بازی با نفت تهران را کسب کنیم و به جدول برگردیم تا در ادامه نتایج بهتری به دست آوریم.

او بازی با نفت تهران را حیاتی دانست و گفت: هنگامی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، روی شرایط روحی - روانی تیم تاثیر می‌گذارد و ما در این مدت سعی کردیم که بازیکنان را از نظر روحی به شرایط بهتری برسانیم. به هر حال در بازی با نفت تهران با تمرکز بالا به دنبال سه امتیاز هستیم و به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره نتایجی که این تیم از دست داده است نیز خاطرنشان‌کرد: فوتبال همین است و گاهی اوقات بدشانسی گریبان‌گیر ما شده است و گاهی نیز خودمان بی‌دقت بوده‌ایم، البته در برخی بازی‌ها که نتایج را واگذار کرده‌ایم، واقعا مستحق پیروزی بودیم.

وی در ارزیابی از نفت تهران، عنوان کرد:‌ ما به این‌که اکنون نفت تهران چه شرایطی دارد نگاه نمی‌کنیم، چرا که به نظرم چنین تیم‌هایی خطرناک‌تر از تیم‌هایی هستند که روال عادی خود را طی می‌کنند. در هر صورت در بازی با نفت تهران محکوم به برد هستیم. تیم ما با یک برد می‌تواند در جدول رده‌بندی چهار پنج پله صعود داشته باشد.

سراج با بیان این‌که فراز کمالوند نیز از شرایط موجود آن‌طور که باید و شاید راضی نیست، گفت: او بیش‌تر از سایران از نتایج ناراحت است، چرا که فکر نمی‌کردیم چنین شرایطی برای تیم پیش بیاید. به هر حال باید بتوانیم به شرایط عادی برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج