جاباما
۶۱۱۳۳۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آیفون توانایی نابود کردن اندروید را دارد!

در طول چند سال گذشته اپل با محصولات خود توانسته است با تولید چیپست‌های قدرتمند بین آیفون‌هایش و دیوایس‌های مجهز به اندروید فاصله بیندازد و به نوعی از نظر سخت‌افزاری از آن‌ها جلو بیفتد.

وب سایت تک فارس: در طول چند سال گذشته اپل با محصولات خود توانسته است با تولید چیپست‌های قدرتمند بین آیفون‌هایش و دیوایس‌های مجهز به اندروید فاصله بیندازد و به نوعی از نظر سخت‌افزاری از آن‌ها جلو بیفتد.
آیفون توانایی نابود کردن اندروید را دارد!

اپل مدتی پیش آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به بازار عرضه کرد و قرار است تا پایان سال جاری آیفون X را نیز به فروش برساند. این کمپانی در این ۳ اسمارتفون از چیپست A۱۱ استفاده کرده است که به گفته متخصصان و سازندگان، سرعت فوق‌العاده بالایی دارد.

آقای جان پول، موسس primate Labs و سازنده بنچمارک Geekbench، در زمینه قدرت سخت افزاری تلفن‌های هوشمند جدید اپل به این نکته اشاره کرده است که این ۳ آیفون جدید در Geekbench چیزی حدود ۵۰ درصد از پرچمداران اندرویدی قوی‌تر هستند. سوالی که به ذهن می‌رسد؛ این است که چرا این عملکرد را فقط در موبایل‌های ساخت اپل شاهد هستیم؟

به نظر می‌رسد این سوال به ذهن خود آقای پول نیز خطور کرده است، وی در این مورد گفت: «چیزی که من به طور کامل از آن سر در نمی‌آورم این است که چرا این تفاوت‌های قابل توجه در جبهه اندرویدی‌ها دیده نمی‌شود و همه اسمارتفون‌ها عملکردی تقریبا مشابه دارند؟ من واقعا نمی‌فهمم که چه اتفاقی دارد می‌افتد؛ زیرا در اینجا ما شاهد قدرت یک دستگاه دسکتاپ هستیم! من هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم که زمانی بخواهم از آیفون‌های نسل اول برای ویرایش فیلم استفاده کنم! اگر کسی به همچنین چیزی فکر می‌کرد حتما دیوانه بود!»

وقتی اپل تصمیم به طراحی و توسعه چیپست‌های مخصوص به خودش را گرفت، می‌دانست که قصد دارد به چه هدفی برسد و تمام آیفون‌هایش را در این مسیر هدایت کرد. اما در آن طرف سامسونگ Exyon های خودش را دارد و هوآوی خط تولید چیپست‌های مخصوص به خودش با نام kirin را راه‌اندازی کرده است؛ شاید همین موضوع باعث این تفاوت بین آیفون و اسمارتفون‌های اندرویدی شده است.

بهرحال واضح است که اگر تلفن‌های هوشمندی که از اندروید بهره می‌برند از چیپست‌های تولیدی کمپانی‌های مختلف استفاده کنند؛ هیچ‌گاه توانایی شکست دادن اپل را نخواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده چی میزنی؟ فازت چیه؟ اول بلوتوث دار بشید بعد بیایید از نابودی حرف بزنید

    • محمد

      آره جون عمه اپل ... آیفون سه سال از تکنولوجی دنیا عقبه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج