جاباما
۶۱۱۳۵۰
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

امیرحسین رستمی: «لیسانسه ها» از آذر پخش می شود

از پخش سریال "لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت از ابتدای آذرماه خبر داد.

هنرآنلاین: از پخش سریال "لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت از ابتدای آذرماه خبر داد.
امیرحسین رستمی: «لیسانسه ها» از آذر پخش می شود
امیرحسین رستمی بازیگر که این روزها با نمایش " شوایک، سرباز ساده‌دل " روی صحنه حضور دارد در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره سریال "لیسانسه‌ها " گفت: ضبط سریال "لیسانسه‌ها " به کارگردانی سروش صحت دوهفته‌ای است که به اتمام رسیده و از هفته اول آذرماه نیز پخش آن شروع می‌شود.

وی ادامه داد: فصل سوم این سریال نیز پس از یک استراحت کوتاه‌مدت سال آینده کلید خواهد خورد. نگارش‌ها به اتمام رسیده و طبق برنامه‌ریزی ضبط آن شروع خواهد شد.

بازیگر سریال "لیسانسه‌ها " درباره تغییراتی که در نقش مسعود شریفیان در فصل دوم سریال داده‌شده و اتفاقاتی که برای وی رخ خواهد داد اظهار کرد: از ابتدا قرار نبود فصل‌بندی برای این سریال انجام شود، درنتیجه تغییری هم ایجاد نخواهد شد و داستان از ادامه همان فصل اول که پخش شد از سر گرفته می‌شود. ما قراردادی با سازمان بسته بودیم تا تعداد معینی قسمت از سریال را آماده کنیم، اما بعد از مدتی شبکه ما را در فشار گذاشت که باید یک تعداد قسمت از سریال به پخش برسد. به این دلیل هم سریال فصل‌بندی شد وگرنه ما متوقف نبودیم و می‌خواستیم ضبط سریال را تمام کنیم و بعد ارائه دهیم، ولی سازمان نپذیرفت و به همین دلیل این شائبه ایجادشده که سریال فصل‌بندی شده است.

رستمی در ادامه در پاسخ به این سؤال که ملاک‌هایش برای انتخاب این نقش چه بود، بیان کرد: من بیش از هر چیز متن سروش صحت و ایمان صفایی را دوست داشتم و وقتی آن را خواندم لذت بردم. وقتی کاری خوب می‌شود که همه‌چیز درست باشد. سروش صحت کارنامه خیلی خوبی در کارگردانی دارد. من قرار بود در سریال "ساختمان پزشکان" با او کارکنم که به لحاظ زمانی نتوانستم همکاری داشته باشم در سریال "پژمان" هم تنها یک همکاری کوچک داشتم و بعد در این سریال پروسه همکاری من با صحت کامل شد. او خوب می‌داند که چه می‌خواهد، ضمن این‌که تهیه‌کننده خوبی هم داشتیم و باید خیلی خوش‌شانس بود که هر سه مورد کلیدی یک کار خوب یعنی متن، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خوب را باهم داشته باشید.

وی افزود: بازیگرانی که در این سریال حضور دارند نیز همگی درجه‌یک هستند و اکثر آن‌ها شاید به لحاظ چهره در تلویزیون شناخته‌شده نباشند، اما درزمینهٔ بازیگری جزو قدر قدرت‌های این عرصه هستند و نتیجه آن انتخاب "لیسانسه‌ها " به‌عنوان بهترین سریال در جشن حافظ بود.

رستمی همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: خوشحالم که بعد از گذشت چهار سال، بالاخره از ماه آینده فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده " مهرداد غفار زاده که چند سال به آن مجوز داده نشده بود به روی پرده می‌رود، هرچند در گروه هنر و تجربه اما اشکالی ندارد و مهم این است که کاردیده شود. همچنین چند پیشنهاد در تلویزیون و سینما دارم که یکی از آن‌ها را بعید می‌دانم که برسم ولی با کارگردان کار به تعامل رسیدم که در فصل دو به گروه بپیوندم، چراکه این روزها نیاز به استراحت دارم. حضورم در سایر آثار نیز هنوز قطعی نشده است.

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که آیا سریال سازی در تلویزیون فعال‌تر از گذشته شده است یا خیر، عنوان کرد: کاملاً محسوس است و ما به فاصله چند سال که تلویزیون کاملاً خاموش بود و خروجی نداشتیم و تنها به فکر افزایش شبکه‌ها بدون خروجی مناسب بودیم. این روزها شاهد حجم بالایی از سریال سازی هستیم که خوشبختانه در تلویزیون دیده می‌شود. بازیگران خوب بیکار نمی‌شوند ولی این روزها بازیگران متوسط هم بیکار نیستند و این نشان از بالا رفتن حجم تولیدات سازمان دارد که خوب است و نشان می‌دهد که سازمان برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج