جاباما
۶۱۱۳۶۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

برخورد مقتدرانه پلیس با موتورسواران متخلف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس با موتورسوارانی که با انجام حرکات نمایشی و پرخطر در خیابان‌ها و معابر، آرامش دیگران را برهم می‌زنند با اقتدار برخورد می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس با موتورسوارانی که با انجام حرکات نمایشی و پرخطر در خیابان‌ها و معابر، آرامش دیگران را برهم می‌زنند با اقتدار برخورد می‌کند.

سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری هفتمین دوره مسابقات موتورسواری سرعت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات موتورسواری سرعت با همکاری و هماهنگی فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری عصر امروز برگزار شد که خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در جریان برگزاری مسابقه امروز هیچ گونه حادثه ای را شاهد نبودیم، افزود: از نظر اطلاع رسانی نیز اقدامات مطلوبی صورت پذیرفت.

رئیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن هفته ناجا، پلیس راهور اجرای برنامه‌های متعددی را دنبال می‌کند، افزود: برگزاری مسابقات موتورسواری سرعت، یکی از برنامه های راهور در طول هفته نیروی انتظامی است؛ در واقع هدف از برگزاری چنین مسابقاتی نهادینه‌سازی فرهنگ تخلیه هیجان در مکان‌های مناسب و رعایت قوانین و مقررات رانندگی در معابر شهری است.

وی ادامه داد: سهم موتورسیکلت از میزان تصادفات تقریبا یک سوم از کل تصادفات می‌باشد و یک چهارم از کسانی که در پنج ماهه نخست سال جاری جان خود را در تصادفات از دست داده‌اند، راکبان موتورسیکلت هستند. بنابراین تلاش ما ارتقای فرهنگ استفاده از موتور با محوریت رعایت قوانین و مقررات است.

وی یادآور شد: در جریان برگزاری این مسابقات، از نیروهای مسلح نیز شرکت کنندگانی حضور داشتند، در واقع درون ناجا واحدهای تخصصی موتورسواری داریم و لازم است این طیف از کارکنان برای انجام وظیفه و مأموریت خود در موتورسواری مهارت لازم را داشته باشند؛ برگزاری چنین مسابقاتی به ارتقاء مهارت این پلیس های تخصصی چون راهور، یگان ویژه، یگان امداد و ... کمک می‌کند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار مهری در ادامه با توصیه به موتورسواران مبنی بر اینکه در معابر شهری و خیابان‌ها حتما به قوانین و مقررات توجه کنند، گفت: اگر کسانی بخواهند با انجام حرکات نمایشی و خلاف قوانین در خیابان‌ها و معابر آرامش دیگران را بر هم زنند، پلیس حتما با آنها با اقتدار برخورد می‌کند.

گفتنی است، هفتمین دوره از مسابقات موتورسواری سرعت با حضور شرکت کنندگانی از نیروهای مسلح و شرکت کنندگان آزاد برگزار و به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      سردار فعلا لطف کنید جلوی موتورسوارنی که توی روز روشن در اتوبان و خیابان صاف توی صورت آدم می‌آیند و مسیر اتوبان و خیابان را برعکس طی می‌کنند بگیرید ممنون می‌شیم

    • rasoli

      پس چرا پیاده رو ها رو از دست مونور سوارا خا ج نمیکنید

    • رجب

      سلام انهای که باید بگیرند نمی گیرند ان وقت به ما پیر مردها در جا ترمز معمولی تبدیل به ای بی اس می شود ما موران زحمت کش لطف می کنند مو تور را ازما گرفته و به استر حت گاه ابدی می فرستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج