۶۱۱۴۴۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سقوط یک تهرانی در چاه ۳۰ متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات فردی که در چاهی به عمق ۳۰ متر در منطقه شهران سقوط کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات فردی که در چاهی به عمق ۳۰ متر در منطقه شهران سقوط کرده بود، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگویی در مورد حادثه سقوط یک فرد در چاه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۵۶ امروز (یکشنبه) سقوط یک فرد در چاه در منطقه طوقانی شهران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این‌که این اتفاق در یک منزل دو طبقه در حال تخریب رخ داد، اضافه کرد: این منزل برای ساخت بنای جدید در حال تخریب بود و در حیاط آن چاهی به عمق ۳۰ متر برای آزمایش خاک حفر شده بود و آقایی حدوداً ۵۸ ساله که احتمالا یکی از مالکان یا شرکاء بود، در چاه سقوط کرد.

وی با اشاره به این‌که فرد سقوط کرده دچار مصدومیت شدیدی شده بود، گفت: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این فرد در شرایطی در چاه گیر افتاده بود که مقداری خاک هم روی او ریخته شده بود که احتمالا این اتفاق در اثر برخورد فرد با دیواره‌های چاه هنگام سقوط رخ داده است که البته دلیل آن باید بیشتر بررسی شود.

ملکی با بیان این‌که تنها سر و گردن مرد حدوداً ۵۸ ساله از خاک بیرون مانده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان در شرایطی که احتمال ریزش مجدد چاه می‌رفت، ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و وارد چاه شدند و موفق شدند فرد را از شرایط ناایمن خارج کنند و در شرایطی که مصدوم از چند ناحیه آسیب دیده بود تحویل عوامل اورژانس داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: این عملیات در ساعت ۱۹:۳۹ به پایان رسید و محل تحویل عوامل نیروی انتظامی داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهنام

      این هم از مسخره بازی شهرداری کجای دنیا چاه میکنن برای تست خاک.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه ته ران در چاه به، که رندان در چاه به، یکی از ته ران خبر آورد، که ته ران کل در چاه به،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج