۶۱۱۵۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت ‌هادی ساعی از سردار آزمون

ماجرای دوپینگی‌بودن اسب‌های ستاره‌ تیم‌ملی فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.

شهروند: ماجرای دوپینگی‌بودن اسب‌های ستاره‌ تیم‌ملی فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است. درحالی ‌که سردار آزمون همچنان به سلامت اسب‌هایش اصرار دارد اما مسئولان برگزاری مسابقات کورس با اشاره به مثبت‌بودن تست اسب‌های سردار دوپینگ آنها را قطعی می‌دانند. این جنجال همچنان ادامه دارد و این‌بار یک ورزشکار سرشناس از رشته دیگر وارد این موضوع مهم شده است.
حمایت ساعی از آزمون
هادی ساعی، چهره پرافتخار تکواندوی ایران است که بعد از خداحافظی از این رشته به سوارکاری روی آورد. این‌که ساعی به‌عنوان یک قهرمان ملی و شناخته‌شده فعالیت ورزشی خود را در سوارکاری ادامه می‌دهد، نکته جالبی است. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که او درباره ماجرای جنجالی اسب‌های سردار آزمون به موارد جدیدی اشاره کرده است. آزمون و ساعی تنها ورزشکاران سرشناسی هستند که به‌رغم حرفه‌ای‌بودن در رشته‌های خود، سوارکاری را هم به صورت کاملا جدی ادامه می‌دهند. ساعی درباره اتفاقات رخ‌داده برای آزمون می‌گوید: «طبق قوانین در بخش کورس مالکان اسب‌ها به جز هنگام پرداخت هزینه‌ها کاری به اسب‌های خود ندارند. آنها نه خودشان سوار اسب‌ها می‌شوند، نه درجریان موادغذایی و مکمل‌های اسب‌ها هستند. در بخش کورس مربی و سوارکار درباره وضع اسب تصمیم می‌گیرند و دوپینگی بودن یا سایر مشکلات ارتباطی با مالک اسب ندارد. در مشکل رخ‌داده برای اسب‌های سردار آزمون هم اگر واقعا دوپینگی رخ داده، اتهامی به او وارد نیست و باید از مربیان پرس‌وجو کرد.»
ماجرای مربیان معتاد

سردار آزمون که این روزها حسابی با فدراسیون سوارکاری برای اثبات دوپینگی‌نبودن اسب‌هایش وارد جدل شده، ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شد همه مشکلات اسب‌ها از آن‌جایی آغاز می‌شود که مربیان سالم نیستند و اغلب آنها به اعتیاد روی آورده‌اند. ‌هادی ساعی دراین‌باره می‌گوید: «اکثر مربیان و سوارکاران حرفه‌ای اهل شهر گنبد و همشهریان آزمون هستند. از آنجایی که من در رشته پرش فعالیت می‌کنم، نمی‌دانم این ادعا تا چه حد صحت دارد اما نمی‌شود به سادگی افراد را متهم کرد. با این وجود آزمون باید به سلامت مربیانی که اسب‌هایش را در اختیار آنها قرار می‌دهد، توجه بیشتری داشته باشد. با این حال بیشترین موضوعی که به رشته کورس آسیب می‌زند، سطح علمی پایین مربیان است که حتما باید به آن رسیدگی شود. متاسفانه سطح مربیان این رشته در سال‌های اخیر افت کرده و آنها روش‌های سنتی را انتخاب می‌کنند، درصورتی که باید به روش‌های علمی روی بیاورند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج