۶۱۱۵۷۵
۹ نظر
۵۰۱۸
۹ نظر
۵۰۱۸
پ

علت مرگ خانم دکتر جوان اعلام شد

مدیر کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری علت مرگ دانشجوی پزشکی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را اعلام کرد.

روزنامه ایران: مدیر کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری علت مرگ دانشجوی پزشکی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را اعلام کرد.
منصور فیروزبخت گفت: طی معاینات و آزمایش‌های انجام شده، علت مرگ دختردانشجو مسمومیت به خاطر نشت گازبوده است.
شامگاه جمعه یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خوابگاه بهارستان این دانشگاه جان باخت.در حال حاضر بررسی‌ها توسط کارشناسان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای کشف علت چگونگی حادثه آغاز شده است.
ورود کمیسیون بهداشت مجلس به پرونده/ ازسوی دیگردکترعلی نوبخت -رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی- نیز با ابرازتأسف عمیق گفت: «این کمیسیون موضوع مرگ خانم دکترجوان را به طوردقیق بررسی خواهد کرد.»
دستوربرخورد با مقصران/ سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: پس از انجام آزمایشات و معاینات لازم اولیه، پزشکی قانونی مسمومیت با گاز منوکسید کربن را علت مرگ دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد.دکتر فریده دارابی افزود: بعد از طی مراحل پزشکی قانونی، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره قاسمی با حضور ریاست، معاونان و مسئولان دانشگاه و خانواده و دوستان آن مرحومه برگزار شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت گاز منوکسید کربن به‌عنوان علت مرگ متوفی، سرپرست دانشگاه دستور بررسی در ارتباط با علت و چگونگی وقوع این حادثه را داد.دارابی اضافه کرد: دکتر خالدی فر، از برخورد قاطع و قانونی با همه مقصران و خاطیان این حادثه که منجر به این ضایعه دلخراش شده خبر داد. تلاش می‌شود با انجام اقدامات فوری و همچنین برنامه‌ریزی صحیح و اصولی دراز مدت از تکرار چنین حوادث غم انگیزو جبران‌ناپذیر جلوگیری به عمل آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      ضمن تسلیت بخانواده این دختر دانشجو.معلوم نیس مدیران رده بالا.چه وقت از خواب غفلت و رفیق بازی و فامیل سالاری در گزینش مسولین نهادها بیدار میشوند وشایسته سالاری را در اولویت قرار میدادن تا مملکت و مردم گرفتار چنین مصیبتهای جبران نشدنی نگردند .این از وضع اداره دانشگاهها و مسمومیتهای پی در پی وآن از کارخانه ها و افت تولید و نارضایتی کارگران .که ریشه همه وهمه در نا کار آمدنی مسولین است و بس .

    • بدون نام

      بیچاره پدر و مادرش. عمری زحمت کشیدند تا دخترشان به این مرحله رسیده و بخاطر اوضاع اسفناک خوابگاه ها این فاجعه رخ داده است. حیف از این همه استعداد....
      اقای وزیر میلیاردر خجالت بکشید و ولو صوری استعفا دهید. همه هم و غم تان شده برنامه غلط تحول سلامت که خیلی وقته یک مرده متحرک شده درست عین برجام...

    • بهزاد

      اون کدوم احمقیه که گفته ازین به بعد تدابیر لازم اتخاذ میشه.آخه همیشه باید یکی بمیره یکی خودکشی کنه یکی بسوزه تا شما تدابیر اتخاذ کنید؟اصلا شما چرا کم کاری کردید که الان تدابیر اتخاذ کنید؟بچه ی مردم کلی زحمت میکشه درس میخونه آخرش بدست شما کشته میشه

    • راهیان نور بروجن

      باز هم بی احتیاطی خانواده ای را سوزاند و زحمات و ارزوها را به باد داد فقط میتونم بگم خدا به پدر و مادرش صبر بده

    • amir

      اینجانب کارشناس ایمنی مدیریت بحران شهر تهران هستم، در منطقه محل کار اینجانب کلی دانشگاه و خوابگاه نا ایمن وجود دارد هر وقت جهت بازدید رایگان جهت ایمنی مراجعه میکنم از ورود به این مراکز ممانعت به عمل می آورند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تسلیت میگم ؟خدا به پدر و مادرش صبر بده اینشالله واقعا سخته!!!

    • بدون نام

      جان انسانها بی ارزش شده خیلی وقته.... تسلیت دردی رو دوا نمیکنه متاسفم

    • بدون نام

      بمیرم الهی چقدر تلاش کرده بود تا پزشکی قبول بشه ..حالا بایک سهل انگاری به همین راحتی ارزوهای خودشو وخانوادش بر باد رفت

    • بدون نام

      خود اين سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اين عنوان عريض و طويل که بايد از جلوتر از همه مواخذه و محاکمه بشه حالا داره دنبال مقصر مي گرده!!!!!؟، خيلي پر رو هستند اين مسئولين نا کار آمد ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج