۶۱۱۶۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کیفیت خدمات ۱۱۰ ارتقاء می‌یابد

رئیس پلیس پایتخت خبر داد: کیفیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء پیدا می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پایتخت خبر داد: کیفیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء پیدا می‌کند.

سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم صبحگاه یگان‌های پلیس پایتخت که صبح امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره عملیات‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۱۰ گفت: روزانه بیش از ۳۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می‌شود که بیش از ۱۳ هزار مورد آن عملیاتی است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان حضور مأموران در محل بین هفت تا هشت دقیقه است، گفت: البته ممکن است در برخی از موارد این حضور ۲۰ دقیقه هم طول بکشد اما آنچه گفته شد هفت تا هشت دقیقه به عنوان زمان میانگین است.

رئیس پلیس پایتخت از تقویت یگان ۱۱۰ خبر داد و گفت: معتقدم که مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قلب تپنده ناجاست و بر اساس این مرکز است که عملیات‌های پلیس و یگان‌های مختلف این نیرو توزیع می‌شود. بنابراین باید این یگان را تقویت کنیم.

رحیمی درباره کیفیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نیز گفت: ممکن است مردم گله‌هایی در خصوص کیفیت رسیدگی به درخواست‌هایشان از سوی ۱۱۰ داشته باشند که اعلام می‌کنم خدمات ۱۱۰ و کیفیت خدماتشان در آینده ارتقاء پیدا می‌کند.

ریس پلیس تهران بزرگ همچنین درپاسخ به سوالی درباره فعالیت پلیس دوچرخه سوار اظهار کرد: حتما باید مجوزهای لازم برای پلیس دوچرخه سوار از سوی فرماندهان صادر شود. ما این پیشنهاد را به فرمانده ناجا داده‌ایم و در صورت تأیید ایشان پلیس دوچرخه سوار اجرایی خواهد شد که مرحله نخست فعالیتش در یگان پلیس راهور ما خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره پرداخت حق کشف به مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: این مبلغ در حال پرداخت است و آن تغییر نکرده است.

وی مبارزه با قاچاق کالا را نیز یکی از اولویتهای پلیس برشمرد و افزود: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در حال انجام است و در این خصوص کشفیات خوبی نیز داشته‌ایم.

رحیمی درباره فعالیت سامانه ۱۹۷ و رسیدگی به شکایات مردمی نیز تصریح کرد: این سامانه با شعار شما پلیس ما باشید آغاز به کار کرده و ما حتی مانند یگان ۱۱۰، یگان ۱۹۷ را نیز در نقاط مختلف مستقر کرده‌ایم و به شکایات مردم رسیدگی می کند اما گاهی ممکن است برخی از درخواستهای شهروندان با شرایط متفاوت باشد و عملا امکان اجرایی شدنش وجود نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج